تمرکز پوستر تبلیغاتی روی دوربین HTC 10

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر تبلیغاتی جدیدی از پرچم‌دار جدید HTC تحت عنوان HTC 10 منتشر شده که روی دوربین این گوشی تمرکز دارد. با این‌که کاربران بی‌صبرانه منتظر هرچه زودتر دیدن این محصول هستند، اما تا این لحظه HTC  هیچ خبری را رسما و مستقیما به اطلاع کاربران نرسانده است. این در حالی است که HTC کمپین تبلیغاتی پیرامون این گوشی را فعال نگه داشته و این کمپین در جدیدترین اقدام خود، پوستری را منتشر کرده است.

HTC این پوستر را در صفحه‌ی رسمی توییتر خودش هم منتشر کرده و متنی با این مضمون در زیر آن نوشته: «اولین در دنیا، بهترین در دنیا، هم مقابل و هم پشت گوشی. خواهید دید»

چنان که دیده می‌شود، تمرکز این پوستر روی دوربین گوشی است؛ ضمن این‌که HTC پیوسته شعار «قدرت ۱۰» (The Power of 10) را هم در تبلیغات‌ مربوط به این پرچم‌دار تکرار می‌کند.

HTC این پوستر را در صفحه‌ی رسمی توییتر خودش هم منتشر کرده و متنی با این مضمون در زیر آن نوشته: «اولین در دنیا، بهترین در دنیا، هم مقابل و هم پشت گوشی. خواهید دید». با این حساب گویا ویژگی خاصی که قرار است این گوشی را به بهترین در دنیا تبدیل کند، در دوربین آن نهفته. پیش از این هم اخباری درباره‌ی کیفیت عالی دوربین‌های HTC 10 منتشر شده بود و این شرکت اعلام کرده بود که می‌خواهد «یک تجربه‌ی عالی در کار با دوربین گوشی» را در اختیار کاربران‌اش قرار بدهد.

سایر حاشیه‌ها و شایعه‌هایی که تا این لحظه درباره‌ی HTC 10 منتشر شده، اعلام می‌کند که این گوشی دارای نمایشگر ۵٫۱ اینچی لمسی با کیفیت QHD AMOLED است و به تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش و یک درگاه USB Type-C مجهز است. قرار است HTC این گوشی را طی یک ماه آینده معرفی کند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar saber

    امیدوارم htc با این پرچمدار به روزای اوجش برگرده

  2. Avatar گلناز

    اگه این شرکت استفاده از دو دوربین با امکان چرخش برای سلفی گرفتن استفاده کنه واقعا عالی میشه

  3. Avatar امیرحسین

    با سلام . دو تا دوربینی که در پوستر است نشان دهنده این است این گوشی به احتمال خیلی زیاد دو دوبین در پشت خواهد داشت. و این شعار ها مثل: قدرت ۱۰ (the power of 10 ) یا دوربین های ۱۰ ( cmeras 10 ) احتمالا نشان این است که دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در پشت این دستگاه استفاده شده است . و شاید دوربین سلفی این دستگاه هم یک ( یا حتی دو! ) دوربین ۱۰ مگاپیکسلی باشد. خود شرکت htc در یکی از شعار ها نوشته : ( اولین در دنیا ) و این باعث میشه استفاده از دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در این دستگاه قوت بگیره. چون تا به حال هیچ گوشی موبایلی با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی یا حداقل یک گوشی موبایل با دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در دنیا ساخته نشده. در کل من فکر میکنم htc روی دوبین این دستگاه خیلی کار کرده است و این گوشی با این مشخصات به راحتی میتواند galaxy s7 و حتی lg g5 را پشا سر بگذارد. البته تا بقیه پرچمدارای دیگه مثل iphone 7 یا xperia x2 معرفی نشوند نمیشود قضاوت کرد. با نشکر از دیجی کالا مگ

    1. Avatar حامد

      دوست عزیز خواهشن شایعه راه ننداز.
      اچ تی سی ۱۰ دیگه همه چیزش علنی شده، میشه بگی دوربین دومش کجا بود که ما ندیدیمش؟!!!
      اچ تی سی از همون اولم توی استفاده از دو دوربین پیشرو بوده، پس اگه این گوشی دو دوربینم نداشته باشه چیزی از ارزشای اچ تی سی کم نمیکنه.
      این صحبتایی که الان نقل محافل برندای دیگه اس و میخوان تازه رو گوشیاشون نصب کنن برای اچ تی سی و طرفداراش خاطره اس!

      1. Avatar میلاد

        لایک داداش لایک به گریم انداختی
        درسته این مطنو با نوت ۵ مینویسم ولی htc m7 یادت بخیر

      2. Avatar میلاد

        ببخشید ایشتیباه تایپی وشده ( متن )

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه