فروش پلی‌استیشن۴ از ۷۶.۵ میلیون دستگاه گذشت

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سونی تا امروز توانسته ۷۶.۵ میلیون دستگاه از پلی‌استیشن ۴ در بازار جهانی به فروشندگان مختلف توزیع کند. اخبار منتشر شده، میزان گفته شده را تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ را گزارش داده‌اند.

شکی نیست که پلی‌استیشن به عنوان محصول شاخص و هیجان‌انگیز شرکت سونی به حساب می‌آید. سونی اولین بار در سال ۱۹۹۴ محصول جدید پلی‌استیشن را به بازار ژاپن عرضه کرد؛ کنسولی که احتمالا بیشتر ما با بازی‌هایی مثل کراش، تیکن، درایور و گرن توریزمو با آن خاطره داریم. حالا حدود ۲۳ سال از آن روزهای شور و هیجان اول سونی می‌گذرد و تا امروز ۴ نسل از این محصول بی‌نظیر سونی معرفی شده است، با این حال گزارش‌ فروش و توزیع موفقیت‌آمیز کنسول پلی‌استیشن ۴ نشان از محبوبیت آن میان علاقمندان به دنیای بازی و گیم دارد.

پیش‌بینی سونی در ماه اکتبر، فروش ۱۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ را در سال ۲۰۱۷ دست‌ نخورده باقی می‌گذارد.

در متن گزارش منتشر شده، از توزیع ۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ در سه‌ ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد. این میزان درمقابل فروش سال گذشته در همین بازه زمانی، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه نسبت به فروش ۹.۷ میلیونی کم‌تر است. اگرچه این میزان نسبت به سال گذشته با افت همراه بوده اما چیزی از محبوبیت این کنسول در میان علاقمندان کم نمی‌کند. شما بین کنسول‌های مختلف، طرفدار کدام‌یک هستید؟

 

منبع: gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    ترجیح من xbox هست

  2. Avatar مهدی باقری

    آقا خشایار در برنامه بروز دیدمت

    خیلی تعجب کردم شما را آنجا دیدم

    خوشحال شدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه