تولید انبوه نسل دوم اپل واچ در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۶ شروع می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل واچ

نسل دوم اپل واچ قرار است در سه ماهه‌ی دوم سال میلادی جاری وارد مرحله‌ی تولید انبوه بشود. این اطلاعات توسط منابعی در زنجیره‌ی تامین شرکت اپل به بیرون درز کرده و وب‌سایت DigiTimes آن را منتشر کرده است. براساس این منابع، شرکت «کوانتا کامپیوتر» (Quanta Computer)، تنها تولیدکننده‌ی این ساعت هوشمند خواهد بود.

این شرکت تاکنون دو بار پیش‌بینی میزان فروش گجت پوشیدنی‌اش را کاهش داده است.

اپل در ابتدا به تقسیم‌بندی تولید این محصول میان کوانتا کامپیوتر و «فاکس‌کان» (Foxconn، تولیدکننده‌ی اصلی محصولات اپل) فکر می‌کرد، اما تصمیم گرفت کل سفارش‌ها را به کوانتا واگذار کند. علت‌اش این است که اپل فروش زیادی را برای نسل دوم اپل واچ پیش‌بینی نمی‌کند.

براساس گزارش‌ها، این شرکت تاکنون دو بار پیش‌بینی میزان فروش گجت پوشیدنی‌اش را کاهش داده است. یک بار در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ و یک بار هم در ۲۰۱۶. در هر صورت، این شرکت همچنان بیش از ۵۰ درصد سهم بازار ساعت هوشمند را در سال ۲۰۱۵ اختیار خودش دارد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: DigiTimes

مرتبط:

تولید اپل واچ ۲ احتمالا اوایل بهمن آغاز می‌شود

اپل واچ ۲ با طراحی جدید در پاییز ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

اپل احتمالا در فصل بهار کنفرانس رونمایی از اپل واچ ۲ و آیفون ۶c را برگزار می‌کند

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    اپل جان کم کم بازار ساعت هوشمند را تحویل بده به اندروید بره مثل تبلت و گوشی هوشمندو …. ماموریتت تموم شده… قرار بود بازار را گرم کنی که کردی و عوام فهمیدن چیزی به نام ساعت هوشمند وجود داره (که البته قبل از اپل سونی و بقیه تولید کرده بودند) که اگر نبود بهترین ساعت هوشمند جهان هم اندروید تولید میکرد عوام ااناس جهان چه میفهمیدن ساعت هوشمند کیلو چنده. همیشه سهم بازارت اول هفتاد هشتاد درصده. بعد میشه شصت هفتاد و بعدش چهل پنجاه و …در نهایت یک درصدی میشه که باهاش میتونی طرفدارهات سرگرم کنی و البته پولی هم به جیب مبارک….

    1. Avatar مهران

      تا حالا که پر فروش ترین
      و پر طرف دار ترین بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه