خبر باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی J7 تکذیب شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A5, A3 و A7 دستگاه‌های هوشمند میان‌رده‌ای بودند که قیمت مناسبی داشتند. ولی گوشی‌های سری گلکسی J سامسونگ با بدنه‌ی پلاستیکی و سخت‌افزار ساده‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر از سری‌ A هستند.

سامسونگ مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی A5 و A7 خود را از نظر سخت افزاری بروز کرده و گفته می‌شود که گلکسی J5 و J7 هم بروز خواهند شد؛ اما هنوز اطلاعات معتبری در مورد جزییات سخت افزاری سری J منتشر نشده است.

نکته قابل توجه اینکه قبلا گفته شده بود گوشی گلکسی J7 مجهز به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. اما این خبر صحت ندارد. در واقع با مطالعه‌ی اطلاعات منتشر شده توسط «کمیسیون ارتباطات فدرال» (FCC) آمریکا مشخص شد که باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی گلکسی S7 هنوز معرفی نشده ولی در خبرها شنیده می‌شود که این دستگاه هوشمند مجهز به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که دو روز دوام دارد. با این حال باید دید که آیا واقعا باتری J7 قوی‌تر از مدل S7 است یا خیر. در نظر داشته باشید که نمایشگر گلکسی J7 کوچک‌تر از گلکسی S7 و تراشه‌ی آن نیز ضعیف‌تر است.

تصاویر گلکسی J5 را در آلبوم زیر ببینید.

براساس شایعه هایی که درباره‌ی ارتقای مدل‌های سری گلکسی J منتشر شده، گوشی گلکسی J5 دارای تراشه‌ی کوالکوم اسنپ‌دراگون ۴۱۰ خواهد بود، و گلکسی J7 در دو مدل تولید خواهد شد که یکی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ و دومی تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ دارد. سامسونگ این تراشه را به تازگی رسما معرفی کرده است.

تصاویر گلکسی J7 را در آلبوم زیر ببینید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    فروش خیلی بالایی داشتند هم در ایران و هم بازارهای جهانی دو مدل J5 و J7
    واقعا بهترین میان رده ها هستن این دو گوشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه