شیائومی می‌خواهد امسال بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی بفروشد

۲۰ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسسه‌ی تحقیقات IDC به تازگی از افت بازار گوشی‌های هوشمند در سال گذشته‌ی میلادی در کشور چین داده بود. طبق گفته‌ی این موسسه، بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ کاهش ۵ درصدی داشته است. این کاهش، به اشباع بازار موبایل چین و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند متعددی ربط داده شده است.

شرکت شیائومی در اهداف سال ۲۰۱۸ خود آورده است که می‌خواهد بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد.

برای مبارزه با این مشکل، شرکت‌های گوشی‌سازی چینی می‌خواهند وسعت مخاطب‌های خود را گسترش دهند و بزرگتر از بازار چین را در نظر بگیرند. اطلاعات جدیدی منتشر شده است که می‌گوید شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین، برنامه‌های بسیار بزرگی برای سال ۲۰۱۸ در سر دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت‌های هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی هر کدام می‌خواهند وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شوند. نکته‌ی جالب این جاست که شرکت شیائومی در اهداف سال ۲۰۱۸ خود آورده است که می‌خواهد بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد.

این رقم بسیار بزرگ است؛ مخصوصا که شیائومی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ میلادی کمی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است. در نتیجه نمی‌دانیم شیائومی چه برنامه‌ای در سر دارد. احتمالا باید منتظر عرضه‌ی مدل‌های بیشتر و بهتر و هم‌چنین مارکتینگ بزرگ شیائومی در ماه‌های آینده باشیم.

منبع: Gizmochina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه