تیزر تبلیغاتی هواوی P30 منتشر شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی P30

ساعاتی قبل تیزر تبلیغاتی هواوی P30 منتشر شد. در همین زمینه، باید به اظهارات نائب‌رئیس بخش بازاریابی هواوی اشاره کنیم که بهره‌گیری هواوی P30 پرو از دوربین پریسکوپی را تایید کرد و این یعنی دوربین گوشی مذکور، از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی در زمینه‌ی زوم اپتیکال بهره می‌برد.

علاوه بر این، مدتی قبل مدیرعامل بخش موبایل هواوی عکس ثبت شده از ماه را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که به گفته‌ی یکی از مقام‌های بخش بازاریابی، این عکس بدون استفاده از لوازم جانبی مانند سه‌پایه ثبت شده است. نکته‌ی قابل توجه در مورد این تیزر هم پدیدار شدن ماه در بخشی از آن است.

هواوی P30

در این تیزر تبلیغاتی به عملکرد اسپیکرهای این گوشی‌ها هم اشاره می‌شود که این یعنی شاید بالاخره شاهد بهره‌گیری گوشی‌های سری P از اسپیکرهای استریو خواهیم بود یا اینکه هواوی P30 هم مانند ال‌جی G8 با بهره‌گیری از لرزش نمایشگر می‌تواند صدا تولید کند.

گوشی‌های سری P هواوی عمدتا متمرکز بر قابلیت‌های عکاسی هستند و مطمئنا این گوشی‌ها هم از این قاعده مستثنا نخواهند بود. طبق گزارش‌های منتشر شده، هواوی P30 پرو از دوربین چهارگانه و هواوی P30 هم از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و باید ببینیم هواوی این بار هم توانسته پرچم‌داران همه‌فن‌حریفی بسازد یا نه. این گوشی‌ها در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) در شهر پاریس رسما معرفی خواهند شد. در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه