تیزر مرسدس‌بنز G کلاس جدید را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جی کلاس

G کلاس یکی از اتاق‌های محبوب میان عاشقان خودرو از جمله‌ هوداران برند مرسد‌س‌بنز است. پیشینه‌ی این اتاق دوست‌داشتنی به سال ۱۹۷۹ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که اولین نسل و مدل آن به بازار عرضه شد. البته استارت پروژه‌ی تولید این سری هیجان‌انگیز مرسدس‌ از سال ۱۹۷۲ آغاز شد تا یک ماشین با حداکثر قابلیت‌های آفرود، ایمنی و راحتی طراحی شود و به دست مشتریان برسد. حالا مرسدس‌بنز یک تیزر کوتاه و هیجان‌انگیز از جدیدترین مدل G کلاس منتشر کرده که نظر شما را به آن جلب می‌کنیم.

همان‌طور که انتظار داریم، در تیزر یک محصول از جمله خودرو، قرار نیست که اطلاعات کلیدی و زیادی به مخاطب داده شود؛ بلکه با یک ویدیوی کوتاه، بخشی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز برای بیننده به تصویر کشیده می‌شود. گزارش‌ها از ارائه ۳ مدل از G کلاس خبر می‌دهند؛ مدل اول به یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندرخطی مجهز به توربودیزل و حجم ۲.۹ لیتر اشاره دارند. مدل دوم هم به یک پیشرانه‌ی حجیم ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری مجهز می‌شود و احتمالا قدرتمندترین مدل از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی بهره خواهد برد.

ناگفته نماند که از سال ۱۹۷۹ تا امروز، مرسدس‌بنز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه از اتاق G کلاس فروخته است. آیا شما هم از هوادارن این سری لوکس، جذاب و قدرتمند مرسدس بنز هستید؟

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. Avatar محمد

      بی صبرانه منتظرم تا زودتر معرفی شه♥️♥️♥️

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه