تیم کوک: شاید محصولات پزشکی هم بسازیم

۱۹ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل ساعت هوشمند‌ش را نه‌تنها به عنوان وسیله‌ای برای انجام سریع‌تر و بهتر کارها ساخته، بلکه آن را به عنوان ابزاری برای بررسی وضعیت بدن هم تبلیغ می‌کند. قبل از عرضه‌ی اپل واچ، شرکت اپل با سازمان FDA برای ساخت دستگاهی با کاربرد پزشکی صحبت کرده بود. در آن زمان بسیاری تصور کردند که این دستگاه همان اپل واچ است.

این احتمال هم وجود دارد که تیم کوک فقط هر چه در ذهن داشته را به بیرون ریخته و درباره‌ی برنامه‌ی شرکت‌اش صحبت نکرده است.

با این حال،‌ ظاهرا اپل واچ هیچ ارتباطی با دستگاه پزشکی اپل ندارد. تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، اخیرا در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری Telgegraph داشته، به این موضوع اشاره کرده است که شرکت اپل می‌خواهد محصولات پزشکی یا مرتبط با سلامتی عرضه کند.

کوک به تلگراف گفت: “نمی‌خواهیم ساعت هوشمندمان را به سازمان غذای و داروی امریکا (FDA) بفرستیم. شاید محصولی مرتبط را برای تایید به این سازمان بفرستیم، ولی ساعت را نه، چون آن‌ها نه‌تنها جلوی خلاقیت ما را می‌گیرند، بلکه بسیار هم طول‌اش می‌دهند. ولی محصولات دیگری هستند؛ شاید یک اپ یا شاید چیز دیگری.”

البته این احتمال هم وجود دارد که تیم کوک فقط هر چه در ذهن داشته را به بیرون ریخته و درباره‌ی برنامه‌ی شرکت‌اش صحبت نکرده است.

با تمام این اوصاف، فکر می‌کنید اپل چه چیزی در چنته‌اش داشته باشد؟

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بنیامین

    به نظر من بهترین گزینه برای کاربردهای پزشکی ساخت Smart Band هست من شخصا دلم میخواد تنها چیز دیجیتالی که رو مچم میبندم اسمارت بند باشه که دارای انواع سنسورها برای سلامتی بدن باشه و به دلیل نداشتن صفحه نمایش با یک بار شارژ میتونه یه مدت بسیار طولانی اماده به کار باشه وگرنه smart watch که مجبور باشی هرروز شارژش کنی ارزش نداره من هیچ توجیهی نمیبینم دیدن ویدیو و عکس و اینترنت رو از توی یه صفحه نمایش نیم اینچی ببینم که چشمم از حدقه بزنه بیرون کاش اپل به جای ساعت هوشمند smart band رو میداد بیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه