ثبت‌نام تبلت اندرویدی نوکیا N1 در اروپا آغاز شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلت اندرویدی N1 جدیدترین محصول اندرویدی شرکت نوکیا است که اوایل سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار در چین معرفی و روانه بازار شد. نوکیا تا به حال این تبلت را به صورت منطقه‌ای عرضه کرده است. به این معنی که این شرکت پس از گذشت مدتی از عرضه تبلت N1 در چین آن را در کشورهای تایوان و اندونزی هم عرضه کرد.

براساس اخبار منتشر شده، امکان سفارش و ثبت‌نام برای خرید تبلت اندرویدی N1 شرکت نوکیا در اروپا فراهم شده است.

این در حالی است که نوکیا در حال حاضر پس از گذشت چندین ماه و عرضه‌ی این تبلت در کشورهای منطقه آسیا تصمیم دارد برای نخستین بار این محصول را در بازارهای اروپا هم عرضه کند. البته لازم به ذکر است که علاقه‌مندان برای خرید تبلت اندرویدی نوکیا N1 در اروپا باید در وب‌سایت اینترنتی Nokiashop.co.uk ثبت‌نام کرده و این محصول را سفارش دهند.قیمت در نظر گرفته شده برای خرید تبلت اندرویدی N1 شرکت نوکیا در اروپا ۳۴۲‌دلار است. در این تبلت یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل استفاده شده است.

n2

ضخامت این محصول ۶.۹ میلی‌متر است و از جنس آلومینیم ساخته شده است. توان پردازشی این تبلت از طریق یک چیپ‌ست اینتل Atom Z3580، پردازنده چهار هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی تامین می‌شود. همچنین نوکیا در این محصول از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا بهره گرفته است.یکی از نکات جالب در این تبلت قابلیت پشتیبانی از سرویس گوگل است. تبلت اندرویدی نوکیا N1 از روز اول با سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ و رابط کاربری Z Launcher شرکت نوکیا به‌ بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت باید به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی و باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی در آن اشاره کرد. براساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد به زودی این تبلت را به طور رسمی در هند هم عرضه کند.

n1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    تجربه کار کردن با این تبلت باید خیلی خوب باشه چون هم ابعاد جالبی داره هم جنس بدنشه آلومینیم هست!
    کلا تبلت و گوشی های که جنسشون آلومینیوم هست حس خوبی به من  میده
    مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه