سامسونگ یک کیف مجهز به جای قلم را به ثبت رساند

۲۶ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ طراحی یک کیف مختص گوشی‌های هوشمند خود را به ثبت رسانده که جایی برای نگه داشتن قلم دارد. به این ترتیب این شرکت می‌خواهد امکان قلم را برای اکثر گوشی‌های هوشمند خودش فراهم کند.

گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ موفقیت قابل توجهی برای این شرکت رقم زده‌اند. گوشی‌های گلکسی S ویژگی‌های سخت‌افزاری، طراحی و کارایی خوبی دارند اما سری گلکسی نوت هم از لحاظ قدرت، عملکرد و کارایی‌شان فوق‌العاده خوب از آب درآمده‌اند. حالا سامسونگ به این فکر افتاده که قابلیت قلم را، به غیر از سری‌های نوت، برای سایر گوشی‌های هوشمندش هم مهیا کند. به همین دلیل این شرکت در کره‌ی جنوبی، پتنت طراحی یک کیف گوشی را به ثبت رسانده که جای قلم دارد و به غیر از سری‌های نوت، می‌تواند روی سایر دستگاه‌های هوشمند لمسی سامسونگ هم استفاده شود.

در عکس‌هایی که از پتنت‌های این کیف منتشر شده، می‌بینیم که تمام نمای روبه‌روی گوشی را می‌پوشاند و پنجره‌ی شفافی برای نشان دادن محتوای نمایشگر دارد. ظاهر این کیف شبیه به بدنه‌ی گلکسی نوت اج است؛ مخصوصا انحنایی که در حاشیه‌ی آن ایجاد شده و انحنای نمایشگر سری اج را تداعی می‌کند.

حاشیه‌ی منحنی و جای قلم در این طرح پتنت به خوبی دیده می‌شود.

حاشیه‌ی منحنی و جای قلم در این طرح پتنت به خوبی دیده می‌شود.

در پتنت زیر، قسمت داخلی کیف را می‌بینیم. گیره‌های نگه‌دارنده‌ در سمت راست گوشی (سمت چپ تصویر) قرار دارند. قلم S به شیوه‌ی فشاری از محل‌اش خارج می‌شود. برش‌هایی هم برای دوربین دستگاه و خروجی صدا روی کیف طراحی شده اما ظاهرا برشی برای نمایش نوتیفیکیشن های بالای گوشی وجود ندارد.

قسمت داخلی کیف و گیره‌ها در سمت چپ

قسمت داخلی کیف و گیره‌ها در سمت چپ

galaxy-note-add-on-patent-4

عکس‌های زیر هم نیم‌رخ همان تصویر بالایی را نشان می‌دهند و با توجه زیادی که به جزییات شده، معلوم است که به خوبی در قالب گوشی‌های گلکسی می‌نشیند.

از طرفی هم زاویه‌های گوشی‌های هوشمند گلکسی عموما منحنی هستند و حاشیه‌های صاف دارند. اما چنان که از طرح‌ها دیده می‌شود، این کیف برای آن گوشی‌های باریک، کمی بزرگ است پس شاید این کیف مختص گوشی‌های گلکسی S7 اج و احتمالا S7 اچ پلاس باشد. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ نسخه‌های دیگری از این کیف را برای سایر گوشی‌های خودش تولید نکرده است.

galaxy-note-patent-

منبع: Androis Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    الان تیم کوک رئیس اپل با یک گونی از راه میرسه و میگه:(من وقتی بچه بودم ، دوست داشتم جانی آیو از این کیف ها بسازه چرا کپی کردی سامسونگ؟۳۰۰ میلیون دلار رد کن بیاد!)

    1. Avatar عبداله رضوی

      خخخخ
      خندیدیم…

  2. Avatar Next is Now

    نوآوری جالبیه و میتونه مشکل کسایی که به سری اس علاقه دارن و مجبورن از قلم فوق العاده سری نوت بی بهره باشن رو مرتفع کنه

  3. Avatar علی جوادی

    بابا اینو که از اپل کپی کرده…حرف بر و بچ طرفداران آیفین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه