جان مک‌آفی نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شود

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جان مک‌آفی»، برنامه‌نویس و توسعه دهنده‌ی اولین نرم‌افزار آنتی-ویروس برای کاربران خانگی و یک فراری جانی، ظاهرا می‌خواهد نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده شود.

جان مک‌آفی، توسعه‌دهنده‌‌ی آنتی ویروس مک‌آفی، اخیرا از علاقه‌اش برای ریاست جمهوری ایالات متحده خبر داده است.

 مک‌آفی ساعاتی پیش اشاره‌ی کوتاهی به نامزد شدن کرده بود؛ اما ظاهر او هماهنگی‌های اداری لازم را با هیئت انتخابات فدرالی (FEC) انجام داده تا درخواست‌اش را رسمی کند. او حتی وب‌سایت مک‌آفی ۲۰۱۶ را راه‌اندازی کرده است.

گرچه این احتمال وجود داشت که شخص دیگری به هدف شوخی و شیطنت فرم‌های FEC را پر کرده باشد، اما توسط روزنامه‌ی The Hill اعتبار آن فرم‌ها تایید شده است. آنها از طریق تماس گرفتن با یکی از مسوولان وب‌سایت شخصی مک‌آفی این موضوع را تایید کردند. حالا به نظر می‌رسد مک‌آفی هم به شخصه با راه‌اندازی وب‌سایت mcafee16.com و تعیین زمان یک بیانیه این خبر را تایید کرده است.

مک‌آفی در مصاحبه ای با وب‌سایت Wired گفته است که می خواهد کابینه‌ای متشکل از متخصصان کامپیوتر داشته باشد و تاکید زیادی بر محافظت اطلاعات و حریم شخصی خواهد داشت. البته مک‌آفی سابقه‌ی بسیار سوال‌برانگیزی دارد. او در سال ۲۰۱۲ به جرم قتل عمد همسایه‌اش مورد تعقیب قرار گرفت.

تاکنون افراد جالب توجهی از رسانه مثل «دونالد ترامپ» (Donald Trump)، مجری تلویزیونی و «کانیه وست» (Kanye West)، خواننده، برای نامزدی انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. البته کانیه وست آمادگی‌اش را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. حالا هم گویا نوبت به یک برنامه‌نویس کامپیوتر رسیده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد احمدی اکبری

    آدم جالبیه ولی خطرناک ، لااقل خودشه

  2. Avatar ی بنده خدایی

    امریکا چه کشور عجیبه مخصوصا تو انتخابات ریاست جمهوری اون از پرزنت اوبامای سومالیایشون که هنوز خانوادش تو جنگل های افریقا به سر میبرن اینم از پرزنت احتمالی که تو سابقه ایی که شما در موردش نوشتید حتی بخشدارم نبوده حالا این اوباما یه چیزایی سرش میشد ولی این اگه رییس جمهور بشه امریکا که هیچ دنیا رو به گند میکشونه . اینم از قلدر محله با اون رییس جمهور ها و نامزدای ریاست جمهوریش .

  3. Avatar مبین

    شوخی میکنی اجی
    این اقا تا الان فقط سه بار وسط اتوبان با پلیسا مسابقه گزاشته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه