جدیدترین تریلر سینمایی بازی Uncharted 4: A Thief’s End بینید

۱ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
uncharted 4

استودیوی «ناتی داگ» سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Uncharted در همایش PlayStation Experience تریلر سینمایی جدیدی از بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد.

بازی‌کننده‌ها در Uncharted 4: A Thief’s End برای اولین‌بار با سیستم تصمیم‌گیری مواجه می‌شوند.

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، استودیوی ناتی داگ در همایش PlayStation Experience اطلاعات جدیدی از چهارمین قسمت مجموعه بازی‌های Uncharted منتشر کرد.

در تریلر منتشر شده از این بازی اولین ملاقات شخصیت‌های «ناتان دریک»(Nathan Drake) و برادرش «سم»(Sam) پس از سال‌ها به نمایش در می‌آید. ناتان تا قبل از این صحنه فکر می‌کرده که برادرش کشته شده است.

همچنین برای اولین بار سیستم تصمیم‌گیری که برای این عنوان ساخته شده به نمایش درآمد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند از بین دیالوگ‌های به‌نمایش درآمده روی صفحه یکی را انتخاب کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۷ اسفند ماه برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. اگر از جمله افرادی هستید که قسمت‌های قبلی این مجموعه بازی‌ها را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection را بازی کنید. جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Uncharted دارای سناریوی چندنفره‌ی آنلاین هم خواهم بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد محمودیان

    طراحی چهره بالاترین حدی بود که تا حالا دیده بودم مخصوصا وقتی که صورتشون تو نور می افتاد و ریش هاشون تو نور عین واقعیت برق می زد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه