جدیدترین طرح شماتیک آیپد پرو نشان‌دهنده‌ی یک تغییر جدید است

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد پرو

اخیرا به حجم خبرهای مربوط به مدل‌های جدید آیپد پرو افزوده شده است. طبق جدیدترین گزارش‌ها، مدل‌های ۲۰۱۸ آیپد پرو از جک هدفون بهره نمی‌برند. علاوه بر این موضوع، حالا با انتشار جدیدترین طرح شماتیک این تبلت‌ها، توجه کارشناسان به یک تغییر کوچک در پنل پشتی این تبلت‌ها جلب شده است.

این طرح شماتیک نشان‌دهنده‌ی یک طرح بیضی شکل در پنل پشتی آیپد پرو در نزدیکی پورت شارژ است.

این طرح که از جانب یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان محصولات اپل منتشر شده، نشان‌دهنده‌ی یک طرح بیضی شکل در پنل پشتی آیپد پرو در نزدیکی پورت شارژ است. هرچند او اعلام کرده که صحت و سقم این طرح را نمی‌تواند تایید کند، اما با توجه به تغییرات زیادی که این تبلت‌ها قرار است داشته باشند، چنین تغییری چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

آیپد پرو

در مورد این بخش جدید در بدنه گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح شده که بیشتر آن‌ها به این موضوع اشاره دارند که این بخش جدید به‌عنوان رابط جدید داک انجام وظیفه خواهد کرد. با توجه به اینکه این بخش نزدیک به پورت شارژ است، احتمالا این تئوری صحیح است. علاوه بر این، برخی از دیگر کارشناسان این احتمال را مطرح کرده‌اند که شاید این بخش جدید یک تاچ آی‌دی باشد تا در مواقعی که آیپد در حالت افقی قرار دارد، کاربران بتوانند با بهره‌گیری از اثر انگشت قفل تبلت را باز کنند. در هر صورت می‌توان احتمالات مختلفی را برای کاربرد این بخش جدید احتمالی مطرح کرد. چیزی که می‌توان با قطعیت گفت، این است که اپل می‌خواهد تغییرات زیادی را در گجت‌های خود اعمال کند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه