جزئیات دوربین چهارگانه آنر ۲۰ پرو مشخص شد

۱ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنر 20 پرو

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار داشتیم که آنر ۲۰ پرو مجهز به دوربین پریسکوپی باشد. اما طبق این اطلاعات جدید، دوربین گوشی مذکور مجهز به چنین مشخصه‌ای نیست ولی در عوض باید خاطرنشان کنیم که این ماژول، همچنان از یک ویژگی خاص بهره می‌برد.

اولین چیزی که در این تصاویر توجه را جلب می‌کند، نبود دوربین مربعی شکل است که نشانه‌ای برای فقدان دوربین پریسکوپی محسوب می شود. در عوض، در بخش پایینی شاهد دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری هستیم که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. در ابتدا گفته می‌شد که دوربین اصلی مجهز به سنسور IMX6000 است ولی به جای آن، آنر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 را برای دوربین اصلی در نظر گرفته که پیش از این در آنر ویو ۲۰ شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. در بخش فوقانی ماژول هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید تعبیه شده است.

اما همانطور که در ابتدا گفتیم، این یک دوربین چهارگانه است و تا حالا فقط به مشخصات سه دوربین اشاره کردیم. در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که در پنل پشتی، شاهد یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم و این اولین باری است که یک دوربین اختصاصی برای ثبت عکس‌های ماکرو در بدنه گوشی تعبیه می‌شود. در هر صورت، این سنسور از پیکسل‌های بزرگ ۱.۷۵ میکرومتری بهره می‌برد که برای مقایسه باید بگوییم حتی در صورت ترکیب پیکسل‌های دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تبدیل آن به ۱۲ مگاپیکسل، اندازه پیکسل‌های موردنظر با ۱.۶ میکرومتر می‌رسد.

معمولا، سنسورهای رزولوشن پایین برای تشخیص عمق به کار گرفته می‌شوند ولی برای آنر ۲۰ پرو شاهد این رویکرد نیستیم. در ضمن این ماژول مجهز به سیستم فوکوس خودکار لیزری هم هست که در زمینه‌ی سرعت و دقت فوکوس تاثیر بسزایی دارد. در نهایت باید بگوییم که گوشی‌های آنر ۲۰ در تاریخ ۲۱ مه رسما معرفی می‌شوند و این یعنی به‌زودی با خیال راحت می‌توانیم در مورد ویژگی‌های این گوشی‌ها اظهارنظر کنیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه