جزییات تازه‌ای از مدل‌های جدید آیپد پرو مشخص شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد پرو

در هفته‌های اخیر، به حجم خبرهای مربوط به مدل‌های جدید آیپد پرو تا حد زیادی افزوده شده و حالا سایت ۹to5Mac از طریق یک منبع آگاه، به اطلاعات تازه‌ای دست یافته است. این آیپد پرو جدید مطابق انتظارات، از پورت USB-C بهره می‌برد و می‌تواند خروجی ۴K HDR را برای نمایشگرهای جداگانه فراهم کند. هنوز در مورد جزییات این ویژگی اطلاعات چندانی نداریم و در زمینه‌ی بهره‌گیری یا فقدان پورت لایتنینگ هم هنوز خبر موثقی منتشر نشده است.

این تبلت می‌تواند خروجی ۴K HDR را برای نمایشگرهای جداگانه فراهم کند.

این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرده که در این تبلت، سیستم فیس آی‌دی جایگزین تاچ آی‌دی می‌شود ولی برخلاف آیفون‌ها، هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی، این سیستم قابل استفاده است. در ضمن این تبلت از این بریدگی نمایشگر بهره نمی‌برد و این سیستم در حاشیه‌ی فوقانی تعبیه شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، قلم اپل بازطراحی شده و حالا مانند ایرپاد با نزدیک کردن آن به آیپد، تبلت مذکور خیلی سریع آن را می‌شناسد و ارتباط را برقرار می‌کند. در پایین این تبلت هم کانکتورهای مغناطیسی برای اتصال مواردی مانند کیبردهای هوشمند بازطراحی شده‌اند.

با توجه به حجم خبرهای منتشر شده، مطمئنا این تبلت به‌زودی معرفی خواهد شد و فقط سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا اپل مطابق معمول این تبلت را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد؟ در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که احتمالا اپل تعداد زیادی از کامپیوترهای مک را هم به‌روزرسانی خواهد کرد، به همین خاطر باید انتظار مراسم پر و پیمانی را داشته باشیم.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه