لازمت می‌شه! جشنواره تابستانه دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره تابستان

از ابتدای امروز، یعنی جمعه ۱۵ تیر، جشنواره تابستانه «لازمت میشه» دیجی‌کالا آغاز شد. این جشنواره‌ی یک روزه از ساعت ۱۲ شب پنج‌شنبه (بامداد جمعه) آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. در این جشنواره، خریدی هیجان‌انگیز با تخفیف‌های ویژه در انتظار شماست که لذت شما از این روز تعطیل را دوچندان خواهد کرد.

همه‌ی کالاها زیر ۳۰۰ هزار تومان!

در این جشنواره قیمت تمامی کالاهای عرضه شده، به جز شگفت‌انگیزها، زیر ۳۰۰ هزار تومان است. اگر در فکر خرید یک ظرف سرو شیرینی زیبا برای دورهمی‌های تابستانه هستید یا به یک اسپرسوساز، با قابلیت دم کردن قهوه‌ی باکیفیت احتیاج دارید یا حتی قصد خرید یک ساک ورزشی جدید را دارید همین حالا به وب‌سایت دیجی‌کالا سر بزنید و با قیمتی باورنکردنی آن را خریداری کنید.

انواع کالاها تا ۶۵ درصد تخفیف

عرضه‌ی اکثر گروه‌های کالایی با تخفیف‌های ویژه مزیت دیگری است که دیجی‌کالا در این جشنواره برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کلیه‌ی این کالاها نه تنها با قیمت زیر ۳۰۰ هزار تومان عرضه شده‌اند، تا ۶۵ درصد هم تخفیف دارند. این تخفیف‌ها گروه‌های کالایی مختلفی مثل عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی دیجیتال، لوازم برقی آشپزخانه، ملزومات سفر، ملزومات ورزشی، اکسسوری‌های زنانه و مردانه، زیورآلات طلا و سایر گروه‌ها را شامل می‌شوند.

۱۳۰ کالای شگفت‌انگیز در یک روز

در طول این جشنواره، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا شما را شگفت‌زده خواهند کرد.  از ساعت ۱۲ شب تا ۹ صبح ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب هر ۳ ساعت ۱۰ تا ۱۵ کالا با تخفیف‌های استثنایی در این قسمت سایت قرار می گیرد. پس فرصت را غنیمت شمارید و از حق انتخاب خود بین این ۱۳۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز استفاده کنید.

عجله کنید و از همین لحظه تا ساعت ۱۲ شب چشم از دیجی کالا برندارید!

شرکت در جشنواره
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar me

    اگه راست میگین گوشی ها رو با قیمت ارز دولتی بفروشید. گوشی ۵۰۰ تومنی شده ۱۲۰۰ خجالت هم خوب چیزیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه