شگفت‌انگیز با دمای بالا؛ رویات رو با ۷۰٪ تخفیف بخر!

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره شگفت انگیز با دمای بالا 98

در نیمه‌ی تابستان هر سال و در گرم‌ترین روزهای سال جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» در دیجی‌کالا آغاز می‌شود. امسال هم مثل سال گذشته این جشنواره با آغاز دومین ماه تابستان  از ۵ تا ۷ مرداد ۹۸ برقرار است. در این جشنواره کالاهای تخفیف‌دار از گروه‌های مختلف همچون کالاهای دیجیتال، پوشاک، فرهنگ و هنر، لوازم ورزشی و کالاهای سوپرمارکتی در طول سه روز به فروش می‌رسد.

جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» از نیمه شب پنجم مرداد در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه، هفتم مرداد ادامه دارد. در طول این جشنواره روزانه و در ساعت‌های مختلف پیشنهادهای شگفت‌انگیز متفاوت در صفحه‌ی مخصوص جشنواره دیده می‌شود و کالاها تا ۷۰٪ تخفیف دارند. همچنین ارسال خریدهای بیش از ۵۰ هزار تومان در طول جشنواره رایگان است. پیشنهادهای شگفت‌انگیز جدید این جشنواره در نیمه شب، ساعت ۹، ساعت ۱۴ و ساعت ۲۱ هر روز روی سایت قرار می‌گیرد.

همچنین اگر عضو دیجی‌کلاب (باشگاه مشتریان دیجی‌کالا) شده باشید، در طول جشنواره به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید، دو برابر امتیاز در دیجی‌کلاب دریافت می‌کنید. فراموش نکنید حتما پیش از خرید، در دیجی‌کلاب عضو شوید.

هزاران کالا با تخفیف شگفت‌انگیز در انتظار شماست!

در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می‌توانید هزاران محصول از دسته‌بندی‌های مختلف  را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا بخرید؛ محصولات سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصولات آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، تجهیزات خانه و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و سفر تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

بیشتر محصولاتی دیجی‌کالا در طول جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند. با این حال، می‌توانید تا پایان روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز استفاده کنید.

در روزهای جشنواره حتما به سایت دیجی‌کالا سر بزنید و از میان هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای مورد علاقه‌ی خود را بیابید. حتما محصولی پیدا خواهید کرد که شما را هیجان‌زده کند.

ورود به سایت دیجی‌کالا

همچنین مسابقات اینستاگرامی صفحه‌ی اینستاگرام دیجی‌کالا هم از یک تا ۷ مرداد در استوری‌های این صفحه برقرار است و هر روز یک جایزه به قید قرعه به کسانی که جواب صحیح داده‌اند، اهدا می‌شود.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه