به مقدار لازم! جشنواره‌ی لوازم آشپزی و وسایل آشپزخانه دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره فروش وسایل آشپزی دیجی کالا

یکشنبه ۲۱ مردادماه، جشنواره‌ی تابستانه‌ی لوازم آشپزی و وسایل آشپزخانه دیجی‌کالا، تحت عنوان «به مقدار لازم» آغاز می‌شود. این جشنواره‌ی ۴ روزه از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ شب چهارشنبه ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت. در این روزهای گرم تابستانی خریدی لذت‌بخش با تخفیف‌های ویژه در انتظار شماست.

تا ۵۰ درصد تخفیف برای همه‌چیز!

در این جشنواره‌ی چهار روزه علاوه بر دسترسی به پیشنهادهای شگفت‌انگیز، این فرصت را دارید تا از انواع ابزارآلات و لوازم برقی آشپزخانه، لوازم شیرینی‌پزی، ملزومات پخت و پز سفری، انواع ظروف سرو و پذیرایی، انواع نوشیدنی‌سازها و سایر گروه‌های کالایی از برندهای محبوب خرید کنید و از تخفیف‌هایی ویژه، تا ۵۰ درصد لذت ببرید. همچنین این جشنواره فرصت خوبی خواهد بود برای خرید انواع موادغذایی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز، از برنج مرغوب تا ادویه‌جات و سبزی قرمه‌سبزی!

تنوعی از انواع ملزومات و تجهیزات آشپزی

در این جشنواره این فرصت را دارید تا گرمای این روزهای تابستانی را با خرید یک دستگاه بستنی ساز، یک وافل‌ساز خانگی، یک دستگاه گریل و باربیکیو و یا حتی یک توستر ویژه با قیمتی باورنکردنی بر ای خود دلچسب‌تر کنید. شما می‌توانید در این جشنواره، پخت یک کیک خانگی تازه با یک قالب جدید با قیمتی مناسب را تجربه کنید و با خوردن آن همراه با یک قهوه لب‌سوز در یک دورهمی دوستانه روز خود را زیباتر کنید. از این فرصت استفاده کنید و کالای مد‌نظر خود را برای پختن خوراکی های خوشمزه، هم در آشپزخانه خانه خود هم در سفر با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بیش از ۱۰۰ کالای شگفت‌انگیز

در طول این جشنواره، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا هم مثل همیشه شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در این چهار روز بیش از ۱۰۰ کالا با تخفیف‌های استثنایی در این قسمت سایت قرار می گیرد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و به سوی دیجی‌کالا بشتابید.

نبرد در آشپزخانه!

ضمنا بزرگترین مسابقه آشپزی ایران را فراموش نکنید، نبرد در آشپزخانه. این مسابقه تا ساعت ۱۴ روز ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. برای ورود به مسابقه روی کلید زیر کلیک کنید.

ورود به مسابقه
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه