جعبه آیفون X این شکلی است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی آیفون X یا آیفون ۱۰ هم تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و به همین دلیل اولین تصویر از جعبه و بسته‌بندی این گوشی در سایت اپل قرار گرفت. روی جعبه تصویری از نمای جلوی آیفون X را مشاهده خواهید کرد. صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه مهمترین ویژگی آیفون ۱۰ به حساب می‌آید که اپل سعی کرده در جعبه هم آن را به خریداران نشان دهد. البته اپل تصویر جعبه آیفون ایکس را در کنار جعبه آیفون ۷ و آیفون ۸ قرار داده تا کاربران به خوبی متوجه اختلاف این محصولات با هم بشوند.

 

پیش فروش گوشی آیفون ۱۰ در تاریخ ۵ آبان ماه شروع می‌شود و کمی بعد از این تاریخ هم با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. پیش بینی می‌شود که این تلفن همراه هوشمند با فروش قابل ملاحظه‌ای هم مواجه شود. تا این لحظه استقبال از گوشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس شگفت‌انگیز نبوده و خیلی‌ها بر این باور هستند که وجود آیفون X دلیل این اتفاق بوده است.

منبع: Apple

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. ارین

    اقا سینا کسی نگفت که اونجعبهی ایفون ۱۰ هستش

  2. احمدی

    سلام

    به نظر شما با وجود تحریم هایی که اپل داره ایران رو میکنه ، مثلا اپلیکیشن های ایرانی رو داره حذف میکنه و یاخیلی از اپلیکیشن های ایرانی داخلش نیست ، باز هم خرید گوشی های اپل منطقی هست . من الان بین ایفوق و سامسونگ گیر کردم . از یک طرف ایفون باطری هاش فوق العاده است خرابی ایفون ۱ به ۱۰۰ هست . از اون اوایلی که ایفوق ۶ اومد من همون موقع ها خریدم ، تا الان فقط یک بار رفته تعمیرگاه اونم به خاطر این که داخل استخر افتاد بعد از چند سال باز هم هیچ مشکلی نداره و فقط نگران تحریم هستم .

    ممنون میشم نظر شما رو بدونم .

    1. Arian

      دوست عزیز این مشکل حذف شدن برنامه های ایرانی موقتی هستش به احتمال زیاد و با این وجود میتونی برنامه هارو (مثل ایرانسل، اسنپ و برنامه بانک ها و …) از سایت خودشون جدا دانلود کنی و نصب کنی خارج از اپ استور پس خیلی در این زمینه مشکلی به وجود نمیاد.

  3. سینا

    این عکس های پشت گوشی روی جعبه ایراد داره . دوربیندوگانه باید به صورت عمودی باشه نه به صورت افقی. عکس قاعدتاً مربوط به ۷ پلاس هست.

    1. ارین

      اقا سینا کسی نگفت که اونجعبهی ایفون ۱۰ هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه