مایکروسافت بعضی از کابل‌های سرفیس پرو را جمع‌آوری می‌کند

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس پرو

مایکروسافت اعلام کرده که بعضی از مدل‌های قدیمی سرفیس پرو را جمع‌آوری می‌کند تا کابل‌شان را عوض کند.

احتمالا مایکروسافت برای احتیاط اعلام به جمع‌آوری این دستگاه‌ها کرده است.

احتمالا قبلا خبرهایی حاکی از آتش گرفتن یا انفجار دستگاه‌ها شنیده‌اید. شارژ غیراستاندارد منجر به داغ شدن بیش از حد باتری می‌شود که در نتیجه‌ی آن دستگاه یا منفجر می‌شود یا آتش می‌گیرد. بعضی از مدل‌های قدیمی‌تر سرفیس پرو دچار همین مشکل شده‌اند.

این مشکل به حدی جدی بوده که مایکروسافت اعلام کرده که این دستگاه‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا کابل بعضی از مدل‌های قدیمی سرفیس پرو را عوض کند. خوشبختانه در حال حاضر، هیچ مورد دیگری از آتش‌سوزی این دستگاه گزارش نشده است. بنابراین احتمالا مایکروسافت برای احتیاط اعلام به جمع‌آوری این دستگاه‌ها کرده است.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در بیانیه‌ای گفته است: “در نتیجه‌ی خسارت وارد شده توسط بعضی از کابل‌های AC، بعضی مشتریان سرفیس پرو مشکلات این کابل‌های AC را گزارش داده‌اند. ما اطلاعات مربوط به نحوه دریافت یک کابل جایگزین رایگان را برای مشتریان منتشر خواهیم کرد.”

در این بیانیه همچنین آمده است که به زودی وب‌سایتی مخصوص این مشکل راه‌اندازی خواهد شد. مشتریان از طریق آن می‌توانند چک کنند که آیا واجد شرایط عوض کردن کابل‌شان هستند یا خیر. به طور کلی، به نظر می‌رسد این مشکل در دستگاه‌های سرفیس پرو، پرو ۲ و پرو ۳ که قبل از ماه مارس ۲۰۱۵ فروخته شده‌اند، وجود دارد.

منبع: ZDNet

 مرتبط: مایکروسافت از کاربران سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ عذرخواهی کرد

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه