جنرال موتورز تولید انبوه اتومبیل‌های الکتریکی را آغاز کرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «جنرال موتوز» (General Motors) اعلام کرد که از مدتی دیگر تولید انبوه اتومبیل‌های خودران را شروع می‌کند که اولین آن‌ها هم خودروی Bolt خواهد بود. اتومبیل Bolt یکی از محصولات شرکت «شورولت» (Chevrolet) به حساب می‌آید که جنرال موتورز آن را می‌سازد. این خودروی برقی قرار است به رقیب اصلی تسلا مدل ۳ تبدیل شود. همچنین مشخص شده که این خودرو از میانه‌ی سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

خودروی الکتریکی Bolt با قیمت ۳۰ هزار دلار به‌فروش می‌رسد.

شرکت جنرال موتورز کار ساخت اتومبیل Bolt را در ایالت میشیگان کشور آمریکا شروع کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو با قیمت ۳۰ هزار دلار به‌فروش می‌رسد. البته این اتومبیل پیش فروش نمی‌شود تا افرادی که پس‌انداز کافی برای این کار ندارند هم بتوانند در زمان عرضه شانس خرید به دست بیاورند.

رقابت در بازار تولید اتومبیل‌های الکتریکی زیاد است و این موضوع می‌تواند باعث ارزان‌تر شدن چنین محصولاتی شود. در حال حاضر خودروی‌های الکتریکی قیمت بالایی دارند و افراد زیادی نمی‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. شرکت جنرال موتورز قول داده که اتومبیل Bolt با یک‌بار شارژ می‌تواند ۳۲۱ کیلومتر را طی کند. البته باید منتظر عرضه‌ی این اتومبیل بمانیم و ببینیم که آزمایش‌های اصلی چه چیزی می‌گویند.

منبع: Yahoo

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سینا

    باید هرچه زودتر در کشور خودمون زیرساخت هاش رو آماده کنیم.متاسفانه هیچ پیش بینی در ایران نشده.خود من به شخصه خودروی الکتریکی رو ترجیح میدم.مطمئنم خیلی های دیگه هم مثل من هستن.آلودگی هوا تا چند سال آینده عامل اصلی مرگ و میر میشه.بعد اونوقت کشور ما هنوز هم پراید تولید میکنه.سایپا و ایران خودرو برن از اینا مونتاژ کنن جای” رنو کوئید!!!”
    ۳۲۱ کیلومتر با یک شارژ عالیه در ایران.واقعا جای ماشینهایی مثل تویوتا پریوس خالیه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه