فیلم جنگ ستارگان جدید در فضا هم اکران می‌شود

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جنگ ستارگان

آخرین فیلم جنگ ستارگان که جنگ ستارگان: آخرین جدای نام دارد اکران شد. حالا موضوع جالب اینجاست که این فیلم نه تنها در سیاره زمین بلکه در فضا و در ایستگاه فضایی بین المللی هم پخش می‌شود. سازمان فضایی ناسا اعلام کرد که فضا نوردان هم می‌توانند در ایستگاه فضایی بین‌المللی همزمان با سایر انسان‌های روی زمین جدیدترین فیلم جنگ ستارگان را همان روز اول اکران مشاهده کنند.

البته فضانوران با دیدن فیلم در فضا نا آشنا نیستند. ایستگاه فضایی بین‌المللی آرشیو بزرگی از ۵۰۰ فیلم سینمایی دارد که فضانوردان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. فضانوردان می‌توانند این فیلم‌ها را از طریق لپ‌تاپ یا پروژکتور مشاهده کنند. سخنگوی ناسا اعلام کرد که فضانوردان فایل جدیدترین فیلم جنگ ستارگان را دریافت می‌کنند و با روشی که دوست داشته باشند می‌توانند آن را تماشا کنند.

فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای با نقدهای خوبی مواجه شده است. این فیلم امتیاز ۹۴ از سایت Rotten Tomatoes و ۸۶ را از سایت Metacritic دریافت کرده است. به احتمال زیاد این فیلم می‌تواند رکورد فروش آخر هفته باکس‌آفیس را هم تغییر دهد. تا چند روز دیگر آمار فروش اولیه این فیلم منتشر خواهد شد.

منبع: inverse

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه