جیپ رانگلر هم الکتریکی شد؛ تداوم حیات جیپ در دوران جدید خودروسازی

۲۰ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رانگلر

ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی برای خودروسازان چندان پررونق نبوده است. در این ماه نمایشگاه خودرو مهمی برگزار نمی‌شود و به همین دلیل شرکت‌های خودروسازی قادر نیستند دستاوردهای خود را به نمایش عموم بگذارند. به همین جهت این شرکت‌ها به دنبال یافتن رویدادهای جایگزین برای حضور هستند. یکی از این رویدادها، نمایشگاه تجهیزات الکتریکی لاس وگاس است که هم‌اکنون در حال برگزاری است. جیپ با دست پر به این نمایشگاه آمده و محصول جدید خود یعنی جیپ رانگلر PHEV را به همگان معرفی کرد. پیش از این نیز دو مدل جیپ رنه‌گید و جیپ کامپس الکتریکی در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ معرفی و رونمایی شده بودند.

جیپ رانگلر

جیپ رنه‌گید و جیپ کامپس PHEV از ترکیب یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری به همراه موتور الکتریکی بهره می‌برند. این خودروها بسته به کلاس‌بندی بین ۱۹۰ الی ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت ارایه می‌دهند. هر دو مدل قابلیت رانده شدن در حالت تمام الکتریکی را دارند. در این حالت باتری خودروها قادر است هر دو جیپ را نهایتا ۵۰ کیلومتر به پیش ببرد. حداکثر سرعت قابل دسترسی این خودروها در حالت تمام الکتریکی نیز ۱۳۰ کیلومتربرساعت برآورد می‌شود.

رانگلر و تمامی محصولات دیگر جیپ برقی می شوند

شرکت آمریکایی جیپ تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۲ نسخه الکتریکی از تمام محصولات خودش را به بازار عرضه کند. مطابق اظهارات مقامات جیپ در نمایشگاه تجهیزات الکتریکی لاس وگاس، اطلاعات تکمیلی سه مدل الکتریکی جیپ رانگلر، رنه‌گید و کامپس در طی ماه‌های آتی و در جریان نمایشگاه‌های خودرو ژنو، پکن و نیویورک اعلام خواهد شد. شرکت آمریکایی هنوز مشخص نکرده که آیا جیپ رانگلر PHEV از پیشرانه‌ای مشابه با دو خودرو دیگر استفاده می‌کند یا خیر.

منبع: motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه