حافظه‌های  SSD مخصوص بازی وسترن دیجیتال معرفی شدند

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت وسترن‌ دیجیتال از نسل جدید حافظه‌های SSD خودش رونمایی کرد. این حافظه‌های SSD به شکل خاص برای اجرای بازی با کیفیت ۴K ساخته شده‌اند. اگر قصد دارید یک کامپیوتر مخصوص بازی بسیار قدرتمند بخرید که بازی‌های جدید را با سرعت بالایی اجرا می‌کند، می‌توانید یکی از حافظه‌های NVME SSD را بخرید.

شرکت وسترن‌ دیجیتال به این موضوع اشاره کرده که از این حافظه با طراحی کاملا جدیدی ساخته شده و دیگر حافظه‌های قدیمی ساخته نشده است. مارک گریس از شرکت وسترن‌ دیجیتال به این موضوع اشاره کرد که:« در حال حاضر بازی کردن به موضوع مهمی تبدیل شده و گیمرها هم به فضای بیشتری برای نصب بازی نیاز دارند. پس به همین دلیل ما سعی می‌کنیم محصولات خوبی را راهی بازار کنیم. ما در حافظه‌های SSD جدید خودمان که با استفاده از فناوری ۳D NAND و NVMe ساخته شده‌اند عمکرد اجرای بازی‌های را چند برابر بهتر کردیم. از این حافظه‌ها می‌توانید برای بازی کردن و ادیت ویدیو استفاده کنید.»

براساس اطلاعات منتشر شده حافظه SSD جدید شرکت وسترن دیجیتال در مدل‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت راهی بازار می‌شود. سرعت خواندن اطلاعات این حافظه هم به ۳۴۰۰ مگابایت بر ثانیه و نوشتن اطلاعات آن به ۲۸۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. قیمت این حافظه‌ها به ترتیب ۱۲۰،۲۳۰ و ۴۵۰ دلار اعلام شده است.

منبع: wdc

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه