حضور دیجی‌کالا در نمایشگاه قرآن کریم و همکاری در فروش اینترنتی محصولات فرهنگی

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، هشتم خرداد با حضور دکتر رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی افتتاح شد. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا هم در این نمایشگاه حضور دارد و در فروش اینترنتی محصولات فرهنگی نمایشگاه همکاری می‌کند. شعار این دوره از نمایشگاه «قرآن، اخلاق و زندگی» است.

در این نمایشگاه ۲۹۷ ناشر ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۸۱ ناشر از ایران و ۱۶ ناشر نیز از کشورهای ترکیه، عراق، لبنان و سوریه هستند. در این دوره از نمایشگاه، بیش ‌از ۵۰ نهاد و سازمان مشارکت دارند. فعالیت‌های نمایشگاه، شامل فروش محصولات قرآنی و اسلامی، رونمایی از ۲۰ انیمیشن قرآنی، بررسی آثار مفسرین قرآن، راه‌اندازی ۴ بازارچه، افطاری به روزه‌داران و… است.

یکی از فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه که برای نخستین بار و با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انجام می‌شود، راه‌اندازی سامانه‌ی فروش اینترنتی محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن است. در این سامانه، سه هزار عنوان سی دی و کتاب با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید و ارسال این محصولات به کتابخانه‌های محروم در این کار خیر سهیم شوند. در این سامانه، فهرستی از ۵۰۰ کتابخانه به تفکیک استان‌ها در سراسر کشور وجود دارد. این سامانه هم‌زمان با افتتاحیه‌ی این دوره از نمایشگاه قرآن رونمایی شد. نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۲۶ خرداد پذیرای دوست‌داران قرآن است.

برای ورود به سامانه‌ی خرید محصولات قرآنی کلیک کنید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه