خرید آیفون با قیمت شگفت‌انگیز یک دلار

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 6s

شرکت «بست ‌بای» (Best Buy) در اقدامی هیجان‌انگیز، گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت را با قیمت یک دلار و در حالت قراردادی به فروش می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی بست‌ بای آیفون ۶s و آیفون ۶ را با قیمت یک دلار می‌فروشد.

گوشی آیفون ۶s با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت با قیمت ۱۹۹ دلار و مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی آیفون ۶ هم با قیمت ۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، اما فروشگاه اینترنتی بست‌ بای از امروز این گوشی‌ها را با قیمت یک دلار به‌فروش می‌رساند.

کاربران با پرداخت یک دلار می‌توانند این تلفن‌های همراه هوشمند را در یک قرار داد دو ساله خریداری کنند. گوشی آیفون ۶s در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و رز گلد و گوشی آیفون ۶ تنها در رنگ خاکستری از سوی این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد.

همچنین کاربران می‌توانند آیفون‌های قبلی خودشان مانند آیفون ۵ را به این فروشگاه ببرند و آن را با آیفون ۶ یا ۶s تعویض کنند. با این کار بست‌ بای یک کارت هدیه‌ی ۲۰۰ دلاری هم به کاربران می‌دهد.

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۴ دیدگاه
  1. Avatar سعید جون

    واالله من حساب کردم ایفون ۶sهست ۱۹۹ دلار که دلاری ۴هزار باشه میشه ۸۰۰ هرار به ما میرسه میشه دو میلیون پانصد ..اخه ضلم نیست .

  2. Avatar شهاب

    قیمت تموم شده هر گوشی برای اپل کمتر از ۲۵۰ دلاره ولی قیمت فروشش بین ۷۰۰ الی ۹۰۰ دلاره که این تفاوت قیمت ۵۰۰ الی ۶۵۰ دلاری همون قیمت برند هستش که خوب اپل داره ازش استفاده میکنه و داره ملت را سرکیسه باهاش میکنه…

  3. Avatar ارژنگ

    بعضی چیزا حتی مفتشون هم گرونند… مثل افیون…..
    چون در نهایت تو را از چیزهای با ارزش تر دور میکنه و یا بهت ضرر میرسونه.
    البته که این گوشی همون قیمت قبلیه ولی بصورت اقساط, ولی همنجور که گفتم هرگز اندروید و فضای غیر انحصاریش و آزادیش را به اسارات در باغ به ظاهر سرسبز عوض نکنیم.

  4. Avatar آرمان احمدیان

    جناب مجید نوردوست عزیز،
    ممنون از خبری که درج کردید. اما با توجه به اینکه اغلب هموطنانمون از روند غالب فروش گوشی در دنیا اطلاعی ندارن و خیلی هم اهل جستجو نیستند بهتر بود این توضیح رو در کنار ترجمه تون اضافه میکردید که در بیشتر کشورها گوشی به همراه سیمکارت و به صورت قفل شده برای همون سیمکارت عرضه میشه و مشترک باید در قبض تلفن خودش به تدریج مبلغ کامل گوشی رو پرداخت کنه. البته امکان خرید آزاد گوشی مانند اونچه در کشور ما روی میده هم هست، اما در اون حالت مشتری از مزایای پرداخت قسطی گوشی بی بهره میمونه.

  5. Avatar افشین

    خبر خیلی خوشحال کننده بود….
    کارشون بجایی رسیده از دم قسط بفروشند تا مگر جبران افت خریدار و مشتری را بکنند.
    اپل هم گرفتار کسادی شده…..

  6. Avatar علی

    دیجی جان روش کار کن ماهم طالبیم :دی

  7. Avatar مهدی

    ما در یک کشور متفاوت با همه دنیا زندگی میکنیم. انتظارها باید حداقل باشد چشم ها چیز های بهتر را نبیند . راه هم بجایی نداریم . وسلام.

  8. Avatar saeid

    حیف که امان خریدش در ایران وجود نداره

  9. Avatar ali

    خب که چی ؟
    برای حال ما فرقی میکنه؟
    بیاد ایران باز با همون قیمت قدیمی فروش میره

  10. Avatar جعفر

    اگه ایران این کار صورت بگیره مرده ها هم میان میگیرن!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه