رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (سبز آبی زمردی)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

هنگام خرید کالایی جدید، از گوشی موبایل گرفته تا انواع لوازم‌آرایشی و حتی یک دفترچه یادداشت ساده، قطعا کارایی و ارزش خرید کالا، بیش‌ترین اهمیت را در میان فاکتورهای انتخاب‌اش دارد. اگر بتوانیم گوشی، لپ‌تاپ یا کفشی پیدا کنیم که تمامی نیازهای‌مان را با کمترین هزینه برآورده کند، یعنی انتخاب هوشمندانه‌ای داشته‌ایم.

اما اگر فاکتورهای کاربرد و ارزش خرید را کنار بگذاریم، به مبحث ظاهر و به‌اصطلاح «مد و فشن» می‌رسیم. هرچقدر هم که یک کالا ازلحاظ عملکرد و کارایی مناسب باشد، برای نهایی کردن خریدش، باید ظاهر و به‌خصوص، رنگ‌اش، باب میل‌تان باشد. این موضوع، بخش مهمی از معیار پروسه‌ی خرید کالا (چه دیجیتال و چه غیردیجیتال) به‌حساب می‌آید.

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصلاح «ست» کنید.

در اولین شماره از این سری مطالب به رنگ «سبزآبی زمردی» (Light Emerald Green) می‌پردازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

گوشی موبایل ال‌جی مدل Nexus 5X

ال‌جی نکسوس ۵X را می‌توان شاهکار جدید گوگل و ال‌جی لقب داد. طراحی کم‌نظیر که کمتر در گوشی‌های پلاستیکی شاهدش بودیم، می‌تواند ۵X را به یکی از گوشی‌های محبوب نکسوس تبدیل کند. علاوه‌براین، اندروید مارشمالو نسخه‌ی ۶.۰ با به‌روزرسانی‌های تضمین شده، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر ساخت سونی و سخت‌افزاری قدرتمند بر پایه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸، مواردی هستند که نکسوس کوچک‌تر ۲۰۱۵ گوگل را به گوشی محبوبی تبدیل خواهند کرد. البته استفاده از حسگر اثرانگشت و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی از نقاط‌قوت کاربرند پسندی هستند که ال‌جی و گوگل از آن‌ها در ساخت نکسوس ۵X بهره برده‌اند. این گوشی در رنگ سبزآبی زمردی هم تولید شده است.

 دوربین دیجیتال فوجی فیلم X-A2

فوجی‌فیلم X-A2 یک دوربین بی‌آینه است. یعنی اینکه لنز آن قابل تعویض است و البته برخلاف دوربین‌های DSLR آینه ندارد تا اندازه‌ی دوربین کوچک شود. هرچند که X-A2 از سری سطح مبتدی‌ دوربین‌های بی‌آینه‌ی فوجی به حساب می‌آید ولی مجهز به سنسور تصویر بزرگ APS-C است که باعث می‌شود بتوانید در شب عکس‌های خیلی با کیفیتی بگیرید. این دوربین را می‌توانید با رنگ سبزآبی زمردی هم تهیه کنید.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J07

سیلیکون پاور Jewel J07 از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد و از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است. وجود درپوش باعث می‌شود تا خیال‌تان از بابت ورود گرد و غبار به داخل درگاه USB راحت باشد. همراه با این محصول، یک زنجیر هم ارایه می‌شود که از گم شدن درپوش جلوگیری می‌کند. دیگر ویژگی جالب J07، مقاوم بودن‌اش در برابر نفوذ آب، شوک و ضربه است. این فلش مموری در رنگ سبزآبی زمردی/سفید هم قابل تهیه است.

ساعت مچی عقربه‌ای آیس واچ مدل ICE Flower ICE.FL.EDE.U.S.15
ساعت مچی سبز رنگ مدل ICE.FL.EDE.U.S.15 یکی از دوست‌داشتنی‌ترین محصولات زنانه‌ی شرکت آیس واچ است. این ساعت مچی که توسط استودیوی طراحی این کارخانه‌ی ساعت سازی پیشرو ارائه شده، در میان ساعت‌های مچی ساده و زنانه‌ی آیس واچ از محبوبیت بالایی برخوردار است. قاب و بند یک تکه‌ی این ساعت، حلقه‌ای مسی را در بر گرفته و این حلقه دور صفحه‌ی زیبای ساعت که با طرح گل‌های سبز و سرخ رنگ ساخته شده، تعبیه شده است. سگک، تاج کوک، عقربه‌ها و لوگوی ICE نیز از جنس فلز و به رنگ مسی ساخته شده‌اند و به زیبایی ساعت افزوده‌اند. صفحه با طرح گل، طراحی خاص و قطر ۴۱ میلی‌متری قاب این ساعت، ICE.FL.EDE.U.S.15 را تبدیل به ساعتی مناسب برای خانم‌ها کرده است‌.
آویز ساعت میو مدل W008
آویز W008، پلاکی از جنس برنج با پس‌زمینه‌ای سبز روشن و بوته‌های گل صورتی دارد. این پلاک، به روکشی از جنس رزین مجهز شده و از زنجیری طلایی با یک قفل ساده استفاده می‌کند
 کیف هندزفری پارچه‌ ای گالری صنم طرح گل رز
اگر موسیقی جز جدانشدنی زندگی روزمره‌ی شما باشد، بدون شک هندزفری هم عضو ثابت کیف‌تان خواهد بود. با گذاشتن هندزفری‌تان در یک کیف جمع‌وجور و زیبا به‌راحتی می‌توانید آن را در کیف پر از وسیله‌ی خود پیدا کنید. گل‌ها و رنگ‌های بهاری کیف هندزفری گالری صنم، در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. از کیف پارچه‌ای صنم می‌توانید برای جمع‌وجور کردن وسایل خرده‌ریزی مانند سکه‌ها یا حتی گیره سر، کش مو و وسایلی از این قبیل هم استفاده کنید. این کیف به کمک یک بند پارچه‌ای به‌راحتی به مچ دست شما آویزان و به‌راحتی حمل می‌شود.

دفتر یادداشت ونوشه طرح Keep Calm and Listen to Music

هدفون خود را در گوشتان قرار داده، آهنگ موردعلاقه‌تان را گوش دهید و شروع به نوشتن خاطرات و اندیشه‌های شخصی خود در دفتر یادداشت ونوشه کنید. مطمئن باشید این دفتر زیبا، یادداشت‌های زیبای شما را سال‌ها در خود نگه‌می‌دارد. در دفتر یادداشت ونوشه، ۹۶ برگه‌ی کاغذ به هم دوخته شده‌اند. این دوخت محکم از کنده‌شدن برگه‌ها و به‌هم‌ریختگی نوشته‌های شما جلوگیری می‌کند. عامل دیگری که این دفتر را به یک دفتر یادداشت ماندگار تبدیل کرده، جلد مقوایی محکم آن است. طرح ضبط‌صوت قدیمی روی جلد شما را به آرامش با گوش‌دادن موسیقی تشویق می‌کند.

خودکار فابر کاستل مدل Ambition

خودکار وسیله‌ای است کارآمد برای همه‌ی افراد در هر شغل و موقعیت اجتماعی. با این حال برای عده‌ای، خودکار علاوه بر کاربرد معمول خود می‌تواند نشانگر پرستیژ کاری هم باشد. افرادی هم به صرف علاقمندی به این محصول به دنبال گرد هم آوردن کلکسیونی از برترین برندها و نفیس‌ترین انواع خودکار هستند. اگر شما هم از کلکسیونرهای خودکار هستید، خودکار «امبیشن» (Ambition) شرکت «فابر کاستل» (Faber-Castell) را خواهید پسندید. این خودکار را می‌توانید با بدنه‌ای به رنگ سبزآبی زمردی خریداری کنید.

لاک ناخن این لی مدل Blue Lagoon شماره 074

این‌لی لاک ناخن از نوع براق مدل «Blue Lagoon» را در سری محصولات خودش قرار داده که به‌سرعت روی ناخن خشک می‌شود. برس این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که با یک بار زدن لاک بر روی ناخن، تمام سطح‌اش را پوشش می‌دهد. این لاک از نوع براق است و بعد از زدن آن، برق خاصی روی ناخن‌هایتان شاهد خواهید بود. لاک ناخن این‌لی مدل «Blue Lagoon» به شماره‌ی ۰۷۴ و تن رنگ آبی روشن به زیبایی ناخن‌هایتان اضافه خواهد کرد.

سایه چشم بی یو مدل Catwalk Star 34

سایه چشم براق ۳٫۶ گرمی سایه Catwalk Star 34 شرکت BeYu، دارای سه تن رنگ سبز تیره، سبز روشن و سبز صدفی و ساخت کشور آلمان است. ترکیب این سه رنگ، برای خانم‌هایی که تمایل دارند از ست رنگ سبز آبی زمردی استفاده کنند، بسیار مناسب است.

برس تخت درخشان درمانی رمینگتون B80P

کمپانی رمینگتون برسی تخت به نام B80P با خاصیت درمانی را به بازار عرضه کرده که ضد وز و ضد الکتریسته ساکن است. این برس دارای سری ۸۵ میلی‌متری از جنس سرامیک و موهایی از جنس نایلون غنی شده با مواد نرم‌کننده است که حالتی براق به مو می‌دهد و طراوت موهایتان را تضمین می‌کند. زمانی که از مواد درخشان کننده‌ی مواستفاده می‌کنید و با استفاده از این برس می‌توانید به موهایتان حالت داده تا شاهد خاصیت درمانی آن باشید.

کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل Free 5

کفش Free 5 از تولیدات شرکت مشهور نایک و مخصوص آقایان است که علاوه بر ظاهر زیبا و وزن سبک، تمامی ویژگی‌های یک کفش پیاده روی و دویدن را دارد. فناوری Flywire استفاده شده در این کفش، به رشته‌های مقاوم فلای وایر در قسمت کناری‌اش اشاره دارد که هدف‌شان، کاهش وزن کفش است. تکنولوژی Waffle هم، در لایه‌ی زیرین زیره‌ی کفش استفاده شده که به لطف آن، چسبندگی‌اش افزایش یافته. اگر به رنگ سبزآبی زمردی علاقه‌مندید، این مدل مناسب سلیقه‌ی‌تان خواهد بود.

Light_Emerald_Green_01

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar فاطمه

    عالی بود
    مرسی که هستین :))

  2. Avatar زهرا

    خیییییییلللللللیییییی عالی بود(:
    من همیشه مقاله های خانم هوشنگی را دنبال میکنم<؛

  3. Avatar عطر لیلیوم

    این رنگ بسیار شیکه و به خاطر وجودرنگ آبی آرامش بخش هم هست من عاشق این رنگ هستم

  4. Avatar بهنام

    مطلب جالبیه و یک مشکل چرا ساعتی که معرفی شد زنانه بود و مدل جاگزینی برای آقایان اعلام نشد این در حالیه که کفش معرفی شده مردانه است و مدل زنانه‌ی جایگزین معرفی نشده، مخصوصا که سایه چشم و لاک زنانه را معرفی کردید (این ترکیب می تونه یک ست کامل استایل را به وجود بیاره)

  5. Avatar DKM

    ایول – خیلی خوب بود – لطفا برای قرمز – مشکی و طوسی هم آفر بدید. ممنونیم.

  6. حدیث جانی حدیث جانی

    cool! go black

  7. Avatar سحرسادات موسوی

    چه جالب. ممنون از دیجی کالا به خاطر ایده های ناب.

  8. Avatar علی

    مطلب بسیار جالب و زیباییه. لطفا واسه رنگ های سبز یاقوتی و آبی آسمونی هم این کار رو انجام بدین

  9. Avatar زهرا

    خیلی این مطلبتون مطلب خوبیه. به نظرم به شکلهای جدید و متنوع ادامه اش بدید.
    مثثلا استایل شهری معرفی کنید مثلا مانتو و شلوار و کفش و شال و اکسسوری و…
    […]

  10. Avatar موزیکا

    خیلی عالیه. رنگ سورمه ای و توسی رو هم میذارین؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه