خودروهای «هیبریدی مدرن» زیر پای پلیس تهران

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس پایتخت در نظر دارد برای ارتقاء توان ناوگان خودرویی خود و در جهت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، یک مدل از خودروهای هیبریدی مدرن را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،‌ بعد از پلیس دوچرخه‌سوار، پلیس تهران بزرگ در نظر دارد با تغییر خودروهای پلیس و تقویت ناوگان خودرویی خود با اتوموبیل‌های مدرن و به‌روز، در جهت ارتقاء توانمندی‌ها و خدمت‌رسانی بهتر گام بردارد. بر اساس این گزارش،‌ پلیس پایتخت به دنبال آن است تا با وارد کردن خودروهای هیبریدی به ناوگان خودرویی خود، علاوه بر نوسازی این ناوگان، خودروهای دوست‌دار محیط زیست را وارد عملیات‌های پلیسی کند.

در حال حاضر سوناتا LF هیبریدی، خودروی جدیدی که است در صورت موفقیت در آزمایش‌ها و تست‌های تخصصی پلیس، به ناوگان خودرویی نیروی انتظامی تهران و پلیس راهور اضافه می‌شود. هیبریدی بودن این خودرو به عنوان نماد یک خودروی پاک و درعین حال پرشتاب و کارآمد شمرده می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Ghazanfar

    این دیگه چجور خودروی پلیسیه؟ پلاک شخصی؟!!!!!
    با چسباندن چندتا برچسب و شبرنگ، ماشین پلیس درست کردن؟

  2. Avatar ///mahdispd

    ۱اول در پاسخ به دوست عزیز که اسمش م هست باید بگم اون النترا تو عکس دوم ظاهرا قبلا بوده این ماشین جدیدی ک اومده سوناتا هیبرید هستش که عکسش همون عکس بالاییه
    ۲پلیس تهران پیشرفته میشود…
    ۳ولی پلیس کشور های عربی کجا اینا کجا هیچ اونارو ول کن همین ترکیه بقل گوشمون تاکسیاش رنو تالیسمانو مگان نسل جدیدو هیوندای توسانه خودم با چشمای خودم دیدم ماله ما پیکان پیزوری:|

  3. Avatar کیوان

    یعنی اینا دست از سر بنز سی ۲۴۰ برداشتنند . من که باورم نمیشه .

  4. Avatar م

    این که سوناتا نیست النتراست؟!

    1. سلام
      تو اخبار حرف از سوناتا هیبریدی به میان آمده اما درمورد تصویری که منتشر کردیم، هیوندای الانترای پلیس است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه