خودروی الکتریکی LeSEE، تسلا Model S را هدف گرفته

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی LeEco، از اولین خودروی الکتریکی خود رونمایی کرده است. این شرکت که تا همین چند وقت پیش به اسم LeTV شناخته می‌شد و بیشتر به ساخت تلویزیون و لوازم خانگی مشغول بود، خودرویی بدون راننده و الکتریکی ساخته است که ظاهری علمی-تخیلی دارد.

شرکت LeEco با خودروی خودران و الکتریکی‌اش، دقیقا Model S را هدف گرفته.

خودروی LeSEE در کنار گوشی‌ها، تلویزیون‌ها و هدست‌های واقعیت مجازی شرکت LeEco معرفی شد، اما می‌توان گفت که کم و بیش تمام این قابلیت‌ها را هم در خودش جای داده. شرکت LeEco در حال حاضر ۲۸ ماه است که مشغول به ساخت این خودرو بوده و گفته است که می‌خواهد LeSEE را تمام و کمال خودش تولید کند.

خودروی خودران و الکتریکی شرکت LeEco قرار است در نمایشگاه خودروی پکن کاملا رونمایی شود و معرفی اولیه‌اش، بیشتر روی تکنولوژی‌های داخل آن و سرویس‌های آنلاین و ابری‌اش تمرکز داشت. به همین دلیل هم مشخصات دقیق این خودرو را نمی‌دانیم.

شرکت LeEco به هنگام معرفی خودروی LeSEE مستقیما به این موضوع اشاره کرد که می‌خواهند سرعت و مسافت سفر بیشتری در مقایسه با Model S شرکت تسلا ارایه دهند. در حال حاضر، مدل اولیه‌ی LeSEE حداکثر سرعتی برابر با ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت دارد که از حداکثر سرعت Model S نزدیک به ۳۰ کیلومتر بر ساعت کمتر است.

داخل LeSEE، داشبوردی وجود دارد که تماما یک صفحه نمایش لمسی است. فرمان این خودرو هم زمانی که در حالت خودران قرار دارد، به داخل داشبورد می‌رود و مخفی می‌شود. زمانی هم که نیاز به دخالت راننده وجود داشته باشد، فرمان از داشبورد به بیرون می‌آید.

leeco-lesee-2 leeco-lesee-4 leeco-lesee-6 leeco-lesee-22 leeco-lesee-23

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gizmag

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حبیب دادخواه

    خیلی شیک و تر و تمیزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه