داک Nintendo Switch کنسول را قوی‌تر نمی‌کند

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول جدید نینتندو، در اصل یک کنسول دستی و همراه است که می‌توانید آن را در خانه‌تان، روی یک داک قرار دهید و بازی‌ها را روی تلویزیون ببینید. با این حال، انتظار نداشته باشید تا استند کنسول Nintendo Switch قابلیت‌های جدیدی به کنسول اضافه کند؛ قابلیت‌هایی مثل عملکرد بهتر یا حافظه‌ی بیشتر جایی در استند کنسول سوییچ ندارند. نینتندو تایید کرده است که داک این کنسول، تنها وسیله‌ای برای اتصال آن به تلویزیون و شارژر کردن است.

کنسول Nintendo Switch در بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

سخنگوی شرکت نینتندو به خبرگزاری IGN گفته است:‌ “داک کنسول،‌ واحد اصلی Nintendo Switch نیست. کنسول اصلی Nintendo Switch در اصل همان صفحه‌ی LCD است که دو دسته‌ی Joy-Con به آن وصل می‌شوند. عملکرد اصلی داک Nintendo Switch، دادن خروجی به تلویزیون و هم‌چنین شارژ کردن کنسول و تامین انرژی آن است.”

NintendoSwitch-1

احتمالا متوجه شده‌اید که این ساختار، کاملا برعکس کنسول فعلی نینتندو یعنی Wii U است. کنسول Wii U یک بخش اصلی دارد که در پایین تلویزیون قرار می‌گیرد و بازی‌ها در آن پردازش می‌شوند. سپس ویدیوی بازی‌ها به دسته‌ی اصلی Wii U که صفحه‌ی نمایش دارد،‌ فرستاده می‌شوند. البته باید همیشه نزدیک کنسول باشید تا بتوانید بازی‌های Wii U را روی صفحه‌ی دسته‌اش ببینید. از سوی دیگر، کنسول Nintendo Switch طوری ساخته شده است که می‌توانید آن را با خودتان به همه جا ببرید.

ممکن است کنسول Nintendo Switch در حالی که روی داک‌اش قرار دارد،‌ قدرت بیشتری داشته باشد، چون منبع تغذیه‌اش باتری‌های آن نیستند. با این حال، هیچ چیزی از خود کنسول نمی‌دانیم. با این حال، می‌دانیم که کنسول Nintendo Switch و رابط برنامه‌نویسی و ابزارهای بازی‌سازی آن، همگی ساخته‌ی انویدیا هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید درباره‌ی سخت‌افزار Nintendo Switch بدانید، مطلب مربوط به آن را بخوانید.

منبع: ‌The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه