درآمد روزانه‌ی Pokémon GO رکورد کلش رویال را شکست

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روزی است که نینتندو بازی جدید Pokémon GO را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرده است؛ آن هم به صورت محدود و فقط در کشورهای ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند. با این حال، طبق آمارهای منتشر شده، تنها در چهار روزی که از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد، Pokémon GO بیش از ۷.۵ میلیون بار دانلود شده است.

همه‌ی آنچه باید از Pokémon GO بدانید.

طبق گزارشی که موسسه‌ی آماری SensorTower منتشر کرده است، دانلودهای بازی Pokémon GO مجموعا روی فروشگاه گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل، ۷.۵ میلیون بار دانلود شده. برا اساس این آمار منتشر شده، از این ۷.۵ میلیون دانلود، ۵ میلیون متعلق به گوشی‌های اندرویدی است.

نکته‌ی جالب‌تر، مقدار درآمدی است که Pokémon GO از فروش درون-برنامه‌ای دارد. موسسه‌ی آماری Sensor Tower می‌گوید که Pokémon GO فقط روی پلتفرم iOS روزی ۱.۶ میلیون دلار درآمدزایی دارد. این مقدار، حتی از بازی بزرگی مثل «کلش رویال» (Clash Royale) بارها بیشتر است. بازی کلش رویال روزی ۳۵۰ هزار دلار درآمد دارد. البته می‌توانیم مطمئن باشیم که با گذشت زمان و فروکش کردن جو بوجود آمده، احتمالا این مقدار درآمد، پایین خواهد آمد.

موسسه‌ی App Annie که به بررسی اپ‌های موبایل می‌پردازد، طبق گزارشی گفته است که بازی Pokémon GO توانسته است رکورد سریع‌ترین بازی درآمدزا را در اپ‌استور اپل بشکند. «فابین پیر نیکلاس»، سخنگوی این شرکت گفته است:‌ “با اینکه بازی Pokémon GO رسما فقط در سه کشور راه‌اندازی شده، اما روزانه بیش از ۱ میلیون دلار درآمد خالص دارد. من می‌توانم به جرات بگویم که این بازی، سالانه یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت، مشکلات سرورش حل خواهد شد و قابلیت‌های اجتماعی بیشتر به آن اضافه می‌شود.”

ارزش سهام نینتندو، به لطف بازی Pokémon GO به بالاترین میزان خود از سال ۱۹۸۳ میلادی رسیده است.

منبع: Tech Crunch

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مجید

    با سلام
    لطفا تصحیح فرمایید

    “اما روزانه بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد خالص دارد. من می‌توانم به جرات بگویم که این بازی، سالانه یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت، ”

    با تشکر از مطلب شما

    1. تشکر از شما، تصحیح شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه