درامد سامسونگ برای اولین‌بار از اپل بیشتر می‌شود

۲۰ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«چئونگ چانگ-ون» (Cheong Chang-won) از سازمان تحقیقاتی Nomura Securities به این موضوع اشاره کرده که:«سامسونگ در حال سپری کردن یک دوره پردرامد در بخش صفحه نمایش و تراشه است. به خصوص که بخش تراشه‌های این شرکت بیشتر از صفحه نمایش درآمد ایجاد کرده‌اند.» او این اطلاعات را با بررسی گزارش مالی شرکت سامسونگ که همین چند روز پیش منتشر شد، منتشر کرد. سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۲.۱ میلیارد دلار سود عملیاتی داشت.

شرکت کره‌ای سامسونگ بین ماه‌های آپریل تا ژوئن به شکل متوسط ماهانه ۴ میلیارد دلار درآمد داشته است. این درحالی است که سود عملیاتی شرکت اپل ۱۰.۷ میلیارد دلار بود. پس می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ برای اولین‌بار بیشتر از شرکت اپل درامد داشته است و برای اولین بار ز این شرکت جلو زده است.

سود سامسونگ به فروش گوشی‌های موبایل این شرکت هم ارتباطی نداشته است و نشان می‌دهد که بخش‌های دیگر این شرکت سود بیشتری دارند.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل برای تولید صفحه نمایش OLED گوشی آیفون ۸ با سامسونگ همکاری می‌کند و به همین دلیل سامسونگ سرمایه‌گذاری در این قسمت را بیشتر کرد.

البته بعید نیست که اپل با عرضه آیفون ۸ با یک دوره پردرامد روبه‌رو شود و دورباره از سود بیشتری را کسب کند.

منبع: theinvestor

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. گیگاپر

    اپل یک بزدل جهانیه که با کپی کاری از محصولات بسیار خوب سامسونگ قدرت گرفته و شده رقیب؛
    اپل در حدی نبود که حتی با سامسونگ بخواهد رقابت کندچه برسه اینکه رقیب سامسونگ باشد.
    سامسونگ تازه داره جایگاه اصلی خودشو پیدا میکنه.
    سامسونگ از قدیم توانایی چت داشته و امروز با بزرگترین بیس پرتره دنیا توانسته سهام خودشو روی فاینانس جهانی حفظ بکنه و این یعنی توانایی راز درون سیستم های ابر قدرت جهانی که دارند در راستای سرای هشت- بیست حرکت رو به جلویی برداشته و نهایت بیزینس ترتیبی را با ضریب دسترسی بالا در اپلیکیشن های خود داشته باشد.
    درود بر گوگل

    1. دانیال

      خیلی خوب بود :))))))))))))))))
      من که نفهمیدم اما ….

    2. علی

      کاملا موافقم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه