در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ عضو بشوید؛ جایزه بگیرید!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، امروز، چهارشنبه دهم شهریور ماه، جشن تولد یک سالگی دیجی‌کالا مگ است. درست یک سال پیش در چنین روزی، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، رسما آغاز به کار کرد.

در یک سال گذشته خیلی‌ها از مگ جوان که می‌خواست حرف‌های جدیدی در میان رسانه‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی بزند، حمایت کردند. حمایت‌هایی که بدون شک انگیزه‌ی اصلی ما در اصلاح خطاهای‌مان و تلاش برای بهتر شدن، بودند. در سالروز تولد یک سالگی دیجی‌کالا مگ تصمیم گرفتیم با در اختیار قرار دادن هدایایی، از آن دسته کاربرانی که همیشه همراه‌مان بودند، قدردانی کنیم. خیلی دوست داشتیم امکانی فراهم بود تا بتوانیم به هر کدام از کاربرانی که به دیجی‌کالا مگ سر می‌زند، هدیه‌ای نقدی بدهیم؛ اما نگفته پیداست که با وجود ۶۰ هزار کاربر یک‌تایی که هر روز به دیجی‌کالا مگ سر می‌زنند، این امکان برای‌مان میسر نیست. برای همین هم تصمیم گرفتیم هدایایی که می‌خواهیم در روز تولد مگ در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهیم، از دو جنس متفاوت باشند. در ادامه درباره‌ی این هدایا توضیح می‌دهیم:

یکی از برنامه‌های دیجی‌کالا مگ در روز تولدش، تخصیص کدهای تخفیف ۱۰۰ هزارتومانی از طریق شبکه‌های اجتماعی این رسانه‌ی آنلاین است. البته این طرح به‌شکل کاملا محدود انجام خواهد شد و مطمئنا تنها تعداد معدودی از کاربران مگ می‌توانند از این کدها استفاده کنند. به‌همین خاطر هم تمام تلاش‌مان را کردیم تا تمام کاربران شانسی برابر برای استفاده از این کدها داشته باشند. از ساعت ۱۰ امروز، تا ساعت ۲۰ در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دیجی‌کالا مگ، هر ساعت یک کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی منتشر خواهد شد. بدیهی است تنها کاربری که پیش از همه بتواند کد را در حساب کاربری دیجی‌کالای خودش وارد کند، می‌تواند از این کد برای خرید استفاده کند. حتما به راهنمای استفاده از این کدها که در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ منتشر خواهند شد، دقت کنید تا بتوانید از این کدها برای سبدهای خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنید.

شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ (برای عضویت روی تصاویر کلیک کنید):

                 توییتر‌‌‌            فیسبوک          اینستاگرام           گوگل-پلاس       تلگرام

پیشاپیش از تمام کاربران عزیزی که در طول اجرای این طرح ما را همراهی می‌کنند، اما به هر دلیلی نمی‌توانند از کدهای تخفیف استفاده کنند، پوزش می‌طلبیم. برای این دسته از کاربران هدیه‌ی ارزش‌مندتری در نظر داریم.

از آن‌جا که عمده فعالیت ما در دیجی‌کالا مگ در زمینه‌ی تولید محتوا بوده، تصمیم گرفتیم هدیه‌ی اصلی مگ در روز تولدش را که همه هم می‌توانند از آن استفاده کنند، بر پایه‌ی همین موضوع یعنی محتوا طراحی کنیم. در طول امروز از طرح‌های محتوایی جدیدی رونمایی خواهد شد که اگر به محتوای تولید شده در مگ، طی یک سال گذشته علاقه داشته باشید، حتما از این طرح‌ها هم خوش‌تان خواهد آمد. نکته‌ی جالب طرح‌های محتوایی این است که ابدا محدودیتی ندارند و همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امیدواریم در روز تولد اولین رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا همراه‌مان باشید تا با هم جشن بگیریم و ساعاتی خوش را سپری کنیم.

دیجی‌کالا مگ در تلگرام

دیجی‌کالا مگ در اینستاگرام

دیجی‌کالا مگ در فیسبوک

دیجی‌کالا مگ در توییتر

دیجی‌کالا مگ در گوگل پلاس

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar علی

    مرسی دیجی کالا!
    همیشه بهترینی!

  2. Avatar محمدرضا

    من گوشیمو هفته پیش دزدیدن میشه نوت ۷ تو بدین به من مسابقش خیلی سخته الان گوشیه مامانم دستمه????????????????????????

  3. Avatar نیما

    حالا نمیشد به جای یه کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ۴ تاکد تخفیف ۲۵ هزار تومانی هدیه بدید؟

  4. Avatar آرزو

    حروف اول کد باید caps (بزرگ) باشه حتما؟ بین حروف و خط تیره و اعداد فاصله ای هست؟ خط تیره به صورت لاین هست یا آندرلایت؟ با تشکر

  5. Avatar الهام

    من مطمئنم که کد رو درست وارد کردو مدام پیغام خطای کد میده حتی در ثانیه های اول. راستش از دیجی کالا انتظار نداشتم که بخواد مردم رو سر کار بزاره این تبلیغات برای محبوب شدن نیس بلکه مردم رو دلزده میکنه.

    1. بلافاصله پس از آنکه نفر اول از کد استفاده کند کد برای دیگران غیرقابل استفاده می‌شود. با توجه به اینکه هزاران نفر آنلاین بودند در همان ثانیه‌های اول پیش از شما کد وارد شده بوده و به همین دلیل با پیغام خطای کد مواجه شده‌اید.

      1. Avatar میثم

        به نظر شما این جایزه منطقی هست آیا؟
        توضیح بیشتر لازم نیست . . .

  6. Avatar alavi

    با عرض سلام و خسته نباشید, تبریک تولد دیجی کالا مگ
    لطفا بن تخفیف ۱۰۰ تومنی رو که قرار میدید فقط بصورت عکس نباشه و هنگام ارسال اونو بصورت متن (نوشتاری) هم ارسال کنید تا ما بتونیم دقیقا و بصورت صحیح کد رو کپی کنیم تا در هنگام استفاده از اون مشکلی پیش نیاد و سیستم مدام خطا نده که کد وارد شده معتبر نمیباشد و آن را مجددابا دقت وارد کنید
    من ۲ بار خواستم از این کد ها استفاده کنم هر بار هم خطا داد و نشد
    خواهشا اینبار بصورت نوشتاری ( مثلا DGMAG-1087860465 ) هم ارسالش کنید
    با تشکر از شما

  7. Avatar رضا

    یعنی این نوع توهین به شعور ملت فقط از دیجی کالا دیده میشه
    هر ساعت یک کد …. تنها کاربری که پیش از همه بتواند کد را وارد کند
    یه جور مسابقه ابلهانه که ۱۰ ساعت از وقت و زندگی ملت رو تلف میکنه
    از کجا معلوم این کدها واقعا اعتباری داشته باشن؟؟؟
    […]
    کار شما واقعا خجالت آوره، از کجا الگو گرفتین؟؟

    1. دوست عزیز ما پیش از مسابقه به این نکته اشاره کردیم که هدیه اصلی ما به مخاطبانمان همان چیزی است که دیجی‌کالا مگ اساسا بر مبنای آن شکل گرفته یعنی محتوا. هدیه اصلی ما محتواست و این ۲۰ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی صرفا مسابقه کوچکی است در شبکه‌های اجتماعی ما. ما پیش از شروع مسابقه نوشتیم که طرح کاملا محدود است و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد افراد شرکت کننده تنها تعداد کمی از کاربران قادر خواهند بود از این کدها استفاده کنند. این طرح می‌توانست اساسا وجود نداشته باشد و ما صرفا به هدیه دادن سه گوشی موبایل در مسابقه عکاسی و طرح‌های محتوایی‌مان که هدیه اصلی ما بوده اکتفا کنیم. اما این طرح هم صرفا به عنوان یک مسابقه کوچک در حاشیه روز تولد دیجی‌کالا مگ برگزار شده. آن دسته از مخاطبان ما که گمان می‌کنند این مسابقه اتلاف وقت است در آن شرکت نمی‌کنند و از طرح‌های محتوایی ما استفاده می‌کنند و کسانی هم که علاقه‌مندند در این مسابقه شرکت کنند از جوایز آن بهره می‌برند.

  8. Avatar فرخ کاردان

    اینقد متقضی بالاس که سایت کرش کرده! :))

  9. Avatar Toofan

    قربان الان گفتید راس ساعت ۱۰ ب بعد کد دادن شروع میشه
    ولی نگفتید کد رو کجا و چجوری وارد کنیم؟
    و اینکه راس هر ساعت کد منتشر میشه یا تایمش متغییرعه؟

    1. Avatar فرخ کاردان

      کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام

  10. Avatar ایمان معینی کیا

    بسیار عالی

  11. Avatar رضا

    مبارکه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه