در ماه مبارک رمضان؛ با جشنواره «ماه برکت» دیجی‌کالا، هر روز برنده شوید

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان از ۱۶ خرداد تا پایان عید سعید فطر (۱۸ تیر) فرصت دارید برنده‌ی خوش‌شانس یکی از قرعه‌کشی‌های روزانه‌ی دیجی‌کالا باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، پیشرو در فروش دیجیتالی کالا تمامی سفارش‌های بیش‌تر از صدهزار تومان را در این ماه مبارک، جهت رفاه حال روزه‌داران محترم به‌صورت رایگان به تمام کشور ارسال می‌کند.

جوایز روزانه‌ی ماه برکت  شامل یک دستگاه مودم ۴G D-Link،  یک تبلت iLife،  یک دستگاه گوشی موبایل TP-Link، یک دستگاه گوشی موبایل Lenovo و یک دستگاه دوربین دیجیتال Fujifilm است که ‌صورت روزانه قرعه‌کشی خواهند شد و اسامی ۵ برنده خوش‌شانس هر روز اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جشنواره، هر دویست‌هزار تومان یک امتیاز خواهد بود و مجموع امتیازات به‌صورت روزانه در قرعه‌کشی لحاظ خواهد شد. برگزاری مراسم قرعه‌کشی روزانه، هفت روز پس از اولین خرید خواهد بود  و ارسال جوایز در پایان ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

هم‌چنین به ازای هر خریدی که تا پایان ایام عید سعید فطر انجام شود، یک بن ارسال رایگان کالا (برای خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) جهت استفاده، تا پایان سال ۱۳۹۵ ارسال می‌شود.

شما می‌توانید در طول ماه مبارک رمضان، هم‌چنان خریدهای خود را از نسخه‌ی وب دیجی‌کالا و همچنین اپلیکیشن این فروشگاه بزرگ انجام دهید و در کم‌ترین زمان ممکن، منتظر ارسال کالای خودتان باشید.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» روزه‌داران عزیز را به این جشنواره‌ی بزرگ دعوت می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حمزه

    سلام، پس چرا خبری از بن هایی گه گفتید نیست؟

  2. Avatar سیدادیب حسینی

    سلام . ببخشید میخواستم بدونم بر اساس چه معیاری وقتی بیشتر ماها توی پیش بینی اول درست پیش بینی کردیم یه نفر به عنوان رتبه اول اسمش قبت شده و من به عنوان نفر پنج هزارُم ؟؟؟

  3. Avatar Mahdi

    سلام
    ای کاش مبلغ خرید رو بالای پانصد هزار تومان می ذاشتید ولی همیشه رایگان می بود
    راستی همین کالای های ناموجود رو هم سریع تر موجود کنید بی زحمت
    یک سوال هم داشتم من یک لپ تاب می خواستم asus n 551jq i5 رو کی موجود می کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه