دسته‌ی ۱۶۰ دلاری ریزر برای ایکس‌باکس وان را ببینید

۴ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت ریزر خبر از عرضه‌ی یک دسته‌ی جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان داده است. قبل از هر چیز باید به قیمت بسیار بالای این دسته اشاره کنیم. این کنترلر جدید که Wolverine Ultimate نام دارد، ۱۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی از دسته‌ی اصلی الیت ایکس‌باکس وان (Elite Controller) هم گران‌تر است.

فرق دسته‌ی Wolverine Ultimate با دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان، امکان تعویض کلیدهای D-Pad یا همان چهار جهت است.

شرکت ریزر می‌گوید که Wolverine Ultimate بیشترین میزان شخصی‌سازی که تا به حال یک دسته داشته را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. مثل دسته‌ی الیت ایکس‌باکس، این کنترلر ریزر هم روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر کار می‌کند و کاملا قابل تنظیم است.

می‌توان آنالوگ‌های این دسته را با مدل‌های مختلفی که به همراه آن عرضه می‌شود عوض کرد و پشت دسته هم کلیدهای وجود دارد که با توجه به نیاز بازی‌کننده، تنظیم می‌شوند.

فرق دسته‌ی Wolverine Ultimate با دسته‌ی الیت ایکس‌باکس وان، امکان تعویض کلیدهای D-Pad یا همان چهار جهت است. دسته‌ی ریزر همچنین یک نوار ال‌ای‌دی Chroma دارد که می‌توان آن را به هر رنگی تنظیم کرد. دسته‌ی ریزر برخلاف دسته‌ی الیت، بی‌سیم نیست.

ریزر نسخه‌ای از نرم‌افزار Synpase خودش را را در فروشگاه ایکس‌باکس عرضه کرده است تا کنترل و تنظیم این دسته، از طریق خود کنسول صورت بگیرد.

منبع: DualShockers

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه