دستیار هوشمند مایکروسافت به آیفون می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فکر می‌کنید که دستیار صوتی سیری آیفون عملکرد خوبی ندارد، می‌توانید از دستیار صوتی مایکروسافت که کورتانا نام دارد یا دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. اگر در این بین انتخاب‌تان کورتانا باشد، مایکروسافت شرایط استفاده را برای شما راحت‌تر کرده و حتی به شما اجازه می‌دهد که زودتر از سایرین به ویژگی‌های جدید دسترسی پیدا کنید. مایکروسافت اعلام کرد طرح آزمایشی دستیار صوتی خودش را برای گوشی‌های آیفون هم فعال کرده تا کاربران با ثبت نام در آن بتوانند به قابلیت‌های جدید کورتانا زودتر دسترسی پیدا کنند. این امکان قبلا برای کاربران اندروید فراهم شده بود.

استفاده از دستیار‌های صوتی روز به روز گسترش پیدا می‌کند و شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند از جدیدترین تکنولوژی‌های خودشان در این حوزه استفاده کنند. سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی جدیدی با نام Bixby استفاده کند و گزارش شده که نوکیا هم می‌خواهد دستیار صوتی Viki را روی گوشی‌های خودش قرار دهد. حتی آمازون هم می‌خواهد دستیار صوتی الکسا را روی برخی از گوشی‌های هواوی قرار بدهد. چند وقت پیش هم که شایعه شده بود دستیار صوتی Google Assistant علاوه برا اینکه روی گوشی‌های پیکسل نصب می‌شوند، روی گوشی G6 هم قرار می‌گیرد.

طرح آزمایشی مایکروسافت برای استفاه از کورتانا روی گوشی‌های آیفون تنها در کشور ‌آمریکا و انگلیس فعال شده و تنها ۱۰۰۰ نفر می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

منبع: mspoweruser

‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه