دوربین جلوی آیفون ۸ انقلابی خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات جدیدی که «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از سازمان KGI Securities منتشر کرده، دوربین جلوی آیفون ۸ با پیشرفت‌های بزرگی همراه خواهد بود. او گفته که دوربین جلوی آیفون ۸ به سنسور ۳D مجهز شده که باعث می‌شود کاربران بتوانند سلفی‌های سه‌بعدی ثبت کنند؛ این سنسور قابلیت تشخیص صورت افراد را هم دارد.

مینگ-چی کو مدتی پیش گفت که آیفون ۸ سنسور تشخیص اثر انگشت ندارد و صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را به خودش اختصاص می‌دهد. همین چند روز پیش هم مشخص شد اپل شرکتی که در حوزه تکنولوژی‌های مربوط به تشخیص صورت می‌شود را خریداری کرده تا بتواند از تکنولوژی‌ آن‌ها روی گوشی جدید استفاده کند. به این ترتیب شایعه‌ی حذف سنسور تشخیص اثر انگشت از روی آیفون قوت گرفت.

tf-2

براساس اطلاعات منتشر شده سنسوری که برای دوربین جلوی آیفون بعدی در نظر گرفته شده را سونی ساخته است.  این سنسور به قابلیت تشخیص عمق میدان مجهز شده و از یک فرستنده‌ی فروسرخ داخلی بهره می‌برد. در این گزارش گفته شده که اپل قصد دارد دوربین سه بعدی را روی آیفون‌های سال ۲۰۱۸ به بعد قرار دهد. این موضوع باعث می‌شود که دیگر شاهد یک دوربین دوتایی بزرگ روی آیفون‌های بعدی نباشیم.

انتظار می‌رود که آیفون ۸ با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی OLED راهی بازار شود. گفته شده که تراشه‌ی A11 روی آن قرار گرفته و به احتمال زیاد به تکنولوژی شارژ بی‌سیم هم مجهز شده است. شایعات می‌گویند که آیفون بعدی با قیمت ۱۰۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. بعید نیست که صفحه نمایش این گوشی ۲K باشد و سه گیگابایت رم هم روی آن قرار گرفته باشد.

به احتمال زیاد آیفون ۸ در کنار آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس معرفی خواهد شد تا فروش آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل به صد میلیون دستگاه برسد.

منبع: ۹to5mac

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    آخه چطور ممکنه روی گوشی تماما صفحه نمایش باشه و دوربین جلو داشته باشه گوشی!!!!!

    1. Avatar فرشید

      درود مسعود عزیز
      این کار رو قبلا شرکت Xiaomi با گوشی Mi Mix انجام داده . خودتون در گوگل سرچ کنید میبینید . گوشی تماما صفحه نمایشه به جز یک لبه بسیار باریک در پایین .
      برای مشکل دوربین هم Xiaomi دوربین سلفی رو به لبه پایینی منتقل کرده و برای سلفی گرفتن باید گوشی رو برعکس کرد که ابتدا کمی عجیب به نظر میرسه اما واقعا نمیشه اسمشو ایراد گذاشت چون عکس ها برعکس نمیشن و فقط کافیه هنگام تصویر برداری گوشی رو بچرخونید.
      برای آیفون بعدی اینکه روی گوشی تماما صفحه نمایش باشه تقریبا غیر ممکن به نظر میرسه . اما به راحتی میشه دکمه Home و لبه ها حذف بشن .
      دقیقا مثل اون طرح اولیه ای که در عکس این مطلب مشاهده میکنید .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه