دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس برای چندمین بار در تصاویر لو رفته، دیده شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در چند هفته‌ی گذشه چندین و چند تصویر مختلف از نسل بعدی از آیفون‌های شرکت اپل به بیرون درز کرده که از مشخصات سخت‌افزاری این محصولات جدید که در سال جاری میلادی در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار خواهند گرفت، خبر می‌دهند. البته تعداد زیادی از این تصاویر منتشر شده آن‌قدر بی‌کیفیت هستند که صحت آن‌ها کاملا زیر سوال رفته است؛ اما در در این بین تصاویری که به استفاده از دوربین دوتایی در فبلت جدید اپل یا همان آیفون ۷ پلاس اشاره دارند، واقعی‌تر از بقیه به‌نظر می‌رسند.

در جدیدترین تصویری که از آیفون ۷ پلاس به بیرون درز کرده است، برای یک بار دیگر استفاده از دوربین دوتایی در پشت گوشی تایید شده است. این تصویر در حالی به بیرون درز می‌کند که دو هفته پیش، شخصی که ادعا می‌کرد از کارمندان شرکت «فاکس‌کان»، مجموعه‌ی تولیدکننده‌ی گوشی‌های اپل است، تایید کرد بود، فبلت مدل ۲۰۱۶ اپل به دوربین اصلی دوتایی مجهز خواهد بود. البته این ادعا خیلی سریع رد و شکل و شمایل شایعه‌ای بی‌اساس به خود گرفت.

حتما پیش خودتان این سوال را مطرح می‌کنید که دوربین دوتایی به چه کار می‌آید و استفاده از آن در تلفن‌های همراه هوشمند چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ به احتمال بسیار زیاد دوربین دومی که در گوشی‌های جدید اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مثل گوشی جدید هوآوی یا همان P9 برای تصویربرداری تک رنگ (مونوکروم) استفاده می‌شود. امکانی که قابلیت فوکوس را در دوربین افزایش می‌دهد. استفاده از لنز دوم در گوشی آیفون ۷ پلاس امکان استفاده از زوم اپتیکال را برای کاربران این گوشی فراهم خواهد کرد.

001

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منبعی که این تصویر به واسطه‌ی آن به بیرون درز کرده است، دو مدل از گوشی‌های جدید اپل، یعنی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو که هر دو به صفحه‌های نمایش ۵.۵ اینچی مجهز خواهند بود، از دوربین دوتایی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی استفاده خواهند کرد. هم‌چنین در این گزارش آمده که هر دو فبلت به پورت اسمارت کانکتور اپل که چند هفته‌ای می‌شود بحث و گمانه‌زنی درباره‌ی استفاده از آن بالا گرفته، مجهز خواهند بود. اسمارت کانکتور سامانه‌ای مغناطیسی است که پیش از این در محصولات دیگر اپل مثل آیپد پرو هم شاهد استفاده از آن بودیم و امکان اتصال لوازم جانبی مثل صفحه کلید را به دستگاه اصلی ممکن می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته و به واسطه‌ی همین منبع به بیرون درز کرده است، تنها تفاوتی که میان آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو وجود دارد، به مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر در مدل پرو مربوط می‌شود. پیش از این هم منابع مختلف خبری از احتمال معرفی دو مدل مختلف از آیفون‌های جدید با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خبر داده بودند. به‌عنوان نمونه شرکت تعمیرات تلفن‌همراه راک فیکس که مقر آن در کشور چین است، تایید کرده بود که امسال شاهد دو مدل مختلف از فبلت آیفون ۷ خواهیم بود و یکی از این دو مدل به‌شکل مقرون به‌صرفه‌تر ساخته می‌شود. مدلی که قرار است جای آیفون ۶ را در بازار بگیرد.

در روزهای آینده با اخبار مربوط به آیفون‌های جدید در دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

منیع: Phonearena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Reza

    ای باباااا…خسته شدیم از این همه شایعه تکراری!!!

  2. Avatar Alireza Habibzadeh

    بسه دیگه انصافا!
    دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس برای چندمین بار در تصاویر لو رفته، دیده شد ==> به جهنم که دیده شد 😐

    1. Avatar sepehr

      مگه مجبوری دنبال کنی؟؟؟ فیلمی داریم با شماها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه