تصاویر شگفت‌انگیزی که با دوربین لومیا ۹۵۰XL ثبت شده‌اند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لومیا 950 اکس‌ال

دوگوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL ماه آینده راهی بازار خواهند شد. مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی در پرچم‌دارهای جدید خودش قرار داده تا بتواند نظر کاربران را به سمت محصولات جدیدش جلب کند. موضوعی که در هیچ‌کدام از تلفن‌های همراه لومیا تغییر نکرده و همچنان نظر افراد مختلف را به سمت خودش جلب می‌کند، کیفیت دوربین این محصولات است.

دوربین‌هایی که به تازگی در تلفن‌های همراه قرار می‌گیرند از نظر ثبت رنگ و کیفیت تصاویر می‌توانند مورد توجه کاربران قرار بگیرند. در ادامه تصاویری را به شما نشان می‌دهیم که توسط دوربین گوشی لومیا ۹۵۰XL ثبت شده‌اند. مایکروسافت از تکنولوژی PureView در این دوربین‌ها استفاده کرده و به همین دلیل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این تصاویر با مدل آزمایشی لومیا ۹۵۰XL گرفته شده‌اند و به احتمال زیاد در مدل نهایی با کیفیت بهتری مواجه خواهیم بود.

لومیا 950 اکس‌ال لومیا 950 اکس‌ال لومیا 950 اکس‌ال لومیا 950 اکس‌ال لومیا 950 اکس‌ال

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    اپل بهتره حتما چون یک سیب گاز زده پشتشه
    منطق بعضی ها

  2. Avatar علی

    مدیر بخش فناوری عکاسی مایکروسافت، یوها آلاکارهو با انتشار تصاویر ثبت شده توسط لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال «جادوی» دوربین این گوشی‌ها را شرح داده است. هر چند ممکن است دیدگاه‌های او کاملا بی‌طرفانه نباشد اما تصاویر ثبت شده ادعاهای او را اثبات می‌کنند.

    او ابتدا در مورد مشخصات فنی دوربین سخن می‌گوید. دوربین اصلی این دو گوشی از نوع PureView با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی پیشرفته‌ی BSI، دیافراگم F/1.9، فلش سه‌گانه ال‌ای‌دی، نسل پنجم لرزشگیر اپتیکال، ایزو ۱۲۸۰۰، ضبط ویدئو ۴K و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع است. آلارکاهو ادعا می‌کند که قابلیت HDR به ندرت مورد استفاده قرار خواهد گرفت چرا که رنج داینامیک این دوربین‌ها فوق‌العاده است. همچنین او کیفیت آن‌ها را در حد SLRها دانست.

    آلارکاهو سپس در مورد عکاسی در نور کم نیز سخن گفت و بیان کرد که لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9 باعث بالا رفتن کیفیت این تصاویر می‌شود. سپس او با مقایسه کیفیت تصویر ثبت شده در این شرایط با عکس ثبت شده توسط دوربین یکی از رقبا، عکس گرفته شده با لومیاها را طبیعی و زیبا دانست.

    او در ادامه دوربین لومیاها را با توجه به ویژگی جدید Rich Capture یک دوربین باهوش خواند. در این حالت دوربین از دو زمان اکسپوژر متفاوت در یک عکس به طور همزمان استفاده می‌کند. زمان اکسپوژر کوتاه برای اشیاء متحرک و زمان اکسپوژرر طولانی برای سوژه‌های ثابت. این حالت به شما اجازه می‌دهد تا میزان روشنایی تصاویر را حتی پس از ثبت نیز تغییر دهید، حتی با وجود این که تصاویر با فلش ثبت شده‌اند. این حالت واقعا شگفت‌انگیز است. برای این کار دوربین دو تصویر یکی با فلش و دیگری بدون فلش می‌گیرد.

  3. Avatar shahram

    این خبر برای چند روز قبل . لطفا اگر امکانش هست از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل بیشتر اطلاع رسانی کنید ممنون

  4. Avatar حامد

    بی نظیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه