دوربین گوشی‌ Razer بهتر می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی Razer Phone

Razer Phone هفته‌ی گذشته در آمریکا رونمایی شد. این گوشی یکی از جالب‌ترین گوشی‌های سال بود. نه فقط به خاطر ورود Razer به دنیای گوشی‌های هوشمند بلکه به خاطر ویژگی‌هایی مثل ۸ گیگابایت رم و نمایشگر ۵.۷ اینچی Quad HD با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز این گوشی محبوب شده است.

با وجود این که Razer از ارائه‌ی اولین گوشی خود خوشحال به نظر می‌رسد با این حال کمپانی از دوربین این گوشی (دوربین دوتایی ۱۲ مگا پیکسلی در پشت و ۸ مگا پیکسل دوربین جلویی) راضی نیست؛ به همین خاطر هم روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای بهبود تجربه عکاسی آن کار می‌کند.

طبق گزارش CEO این شرکت، مین لیانگ تن، تا چند هفته‌ی دیگر، Razer Phone به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند که به بهبود عکس‌ها در فضای تاریک و ویژگی‌های دیگر دوربین کمک می‌کند. در ماه‌های آینده برنامه‌ی دوربین دکمه‌ی اینستازوم خواهد داشت که به کاربران کمک می‌کند از زوم اپتیکال ۲ برابر و قابلیت اسلوموشن ۴ برابر در ضبط ویدئو بهتر استفاده کنند.

گوشی Razer در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ به اندروید ۸ اوریو آپدیت می‌شود. این آپدیت بهبودهایی برای دوربین مثل حالت پرتره، ضبط ویدئو ۶۰P و بالا بردن سرعت کلی دربر دارد.

جالب است که Razer به فکر بهبود اولین گوشی خود است. این‌طور نیست؟

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Nima

    آیا توی ایران هم می آید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه