دومین گوشی با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای از راه رسید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Zopo یکی از توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند در چین است. این شرکت پیش از این تعدادی گوشی‌ هوشمند میان‌رده با امکاناتی قابل قبول و قیمت پایین را معرفی و در بازار عرضه کرده است. در حال حاضر هم Zopo قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار را رونمایی کند.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت چینی Zopo قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار همراه با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای معرفی کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی باید به پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20، یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. شرکت سازنده در این محصول یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی Quad HD قرار داده است. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت Zopo در این دستگاه قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت را فراهم کرده است.

لازم به‌ذکر است که براساس اخبار منتشر شده، در حال حاضر پردازنده‌های ۱۰ هسته‌ای Helio X20 توسط شرکت مدیاتک تولید می‌شوند. پیش از این شرکت مدیاتک اعلام کرده بود که این پردازنده‌ها را زودتر از سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه نخواهد کرد؛ برهمین اساس به‌طور حتم این گوشی هوشمند پیش از سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار نخواهد شد.

zopo-1

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت HTC هم از پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20 در گوشی هوشمند پرچمدار HTC One A9 استفاده کرده است. لازم به‌ذکر است که این محصول شرکت HTC به‌عنوان نخستین گوشی با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای در دنیا محسوب می‌شود. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده این شرکت در گوشی HTC One A9 از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و ۴ گیگابایت رم استفاده کرده است.

zopo-2

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه