دو نمایشگر متفاوت برای سونی اکسپریا C5 Ultra

۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند هفته پیش شرکت سونی گوشی سونی اکسپریا C5 آلترا را معرفی کرد. این گوشی یک نمایشگر Full HD به اندازه‌ی ۶ اینچ دارد؛ با این حساب C5 گوشی بسیار بزرگی خواهد بود. تاکنون مشخصات فنی این گوشی نشان داده‌اند که عملکرد آن به اندازه‌ی کافی رضایت‌بخش خواهد بود. اما در مورد نمایشگر آن تناقض‌هایی وجود دارد.

اخیرا کاربران چینی گوشی اکسپریا C5 گزارش داده‌اند که در این گوشی از دو نمایشگر متفاوت استفاده شده است.

موضوع مورد بحث دقت تصویر نمایشگر نیست، بلکه نمایشگر مورد استفاده است. طبیعتا سونی به طور مشخص اطلاعاتی از تامین‌کنندگان‌اش ارایه نداده است، اما این طور که پیداست برای نمایشگر دو تامین‌کننده‌ی متفاوت وجود دارد؛ یکی Truly LCM و دیگری Innolux LCM. برای شرکت‌های تولیدکننده کاملا عادی است که از تامین‌کنندگان مختلفی استفاده کنند؛ اما به نظر می‌رسد که در این مورد، نمایشگرهای فراهم شده توسط این دو شرکت، همین‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با هم تفاوت دارند.

Xperia-C5-Ultra-Display_1-640x480-640x480

نمایشگر گوشی سمت چپی، توسط شرکت Innolux و سمت راستی توسط Truly تهیه شده است. از روی تصویر به وضوح می توان دید که نمایشگر سمت راست بهتر است. رنگ مشکی در صفحه‌ی گوشی‌ سمت راست پررنگ‌تر بوده و روی هم رفته نمایشگر Truly رنگ‌های غنی‌تری تولید می‌کند، درحالی که نمایشگر Innolux روشن‌تر به نظر می‌رسد.
در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل به نرم‌افزار مربوط می‌شود یا خیر. همچنین نمی‌توان گفت که چه تعداد کاربر با این مشکل مواجه شده‌اند.

Xperia-C5-Ultra-Display_2-640x480 Xperia-C5-Ultra-Display_3-640x640 Xperia-C5-Ultra-Display_4-640x480 Xperia-C5-Ultra-Display_5-640x480 Xperia-C5-Ultra-Display_6-640x480 Xperia-C5-Ultra-Display_8-640x480

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه