دو گوشی جدید HTC در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC

درحالی که مدت زمان زیادی از معرفی گوشی A9 از طرف HTC نمی‌گذرد، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت دو گوشی جدید است. چند روز پیش هم اطلاعاتی درباره‌ی یکی از این محصولات که X9 نام داشت، منتشر شده بود.

گوشی X9 یک محصول پرچم‌دار نیست و قبل از تلفن‌همراه هوشمند M10 راهی بازار خواهد شد.

 

شرکت HTC شرایط مالی خوبی ندارد. ارزش سهام آن‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و حتی در کشور تایوان هم به عنوان شرکت‌ با ارزشی شناخته نمی‌شود و به همین دلیل سعی دارد با عرضه‌ی محصولات جدید نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند.

تا این لحظه تنها یک تصویر از گوشی X9 منتشر شده و احتمال می‌رود که اوایل سال آینده‌ی میلادی راهی بازار شود. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی X9 با شماره مدل E56 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود و چند ماه بعد هم گوشی پرچم‌دار این شرکت که احتمالا M10 نام دارد، معرفی خواهد شد.

به‌تازگی اکانت توییتر LlabTooFeR@ گفته که بیشتر اطلاعاتی که درباره‌ی گوشی X9 منتشر شده، اشتباه هستند. این محصول از صفحه نمایش QHD و تراشه‌‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا مدیاتک Helio X20 استفاده نمی‌کند و ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته نشده است.

htc

همچنین اکانت توییتر evleaks@ هم تایید کرده که گوشی One X9 یک محصول سطح بالا نیست و احتمالا یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. احتمال می‌رود که یک دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی و یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه تراشه‌ای برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر تصاویر بیشتری از گوشی X9 یا M10 منتشر نشده اما به احتمال زیاد در آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی این محصولات به گوش خواهد رسید.

منبع: LlabTooFeR –  evleaks

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه