دو گوشی HTC U11 Plus و HTC U11 Life را از نزدیک ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

دو گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی که U11 Plus و U11 Life نام دارند فردا رسما معرفی می‌شوند؛ اما امروز ویدیویی منتشر شده که این دو تلفن همراه هوشمند را از نزدیک نشان می‌دهند و ما با همه مشخصات آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

گوشی‌ اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس به لبه‌های حساس به فشار مجهز شده است.

با توجه به ویدیوی منتشر شده گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایشی که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی هم دارد، اما اصلا شبیه به گلکسی اس ۸، ال‌جی V30 یا ایفون X نیست.

سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس به پشت گوشی منتقل شده است. در پشت گوشی دوربین را هم مشاهده می‌کنید. این گوشی به دوربین دوتایی مجهز نشده است. گوشی HTC U11 Plus به لبه‌های حساس به‌فشار مجهز شده که باعث می‌شود کاربران با فشار دادن لبه گوشی کارهای مختلفی انجام دهند. در ویدیوی لو رفته به خوبی این موضوع دیده می‌شود.

در قسمت بعدی این ویدیو گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف هم دیده می‌شود. این گوشی در قالب پروژه اندروید وان راهی بازار می‌شود و اندروید خالص روی آن نصب شده است.

گوشی‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی فردا راهی بازار می‌شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو و تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

 

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه