دیجی‌کالا موفق به دریافت گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در شانزدهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب «گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد. دیجی‌کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که توانسته این گواهینامه را دریافت کند.

نهم اسفند ۹۵ مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شانزدهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این همایش که هر سال توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار می‌شود، به شرکت‌های تولیدی و خدماتی که بتوانند امتیازات لازم در شاخص‌های گوناگون مورد نظر سازمان را دریافت کنند گواهینامه و تندیس اهدا می‌شود. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان زیرمجموعه‌ی وزارت صنعت و معدن است و برای اولین بار این گواهینامه را به یک فروشگاه اینترنتی اهدا می‌کند.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، چهار شاخص کلی و ۲۷ زیر شاخص برای اعطای گواهینامه و تندیس به شرکت‌ها تعیین کرده است. شاخص‌های کلی شامل قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری هستند. دیجی‌کالا بعد از اینکه یک سال مورد پایش قرار گرفت، توانست امتیازات لازم در ۲۷ زیرشاخص را برای دریافت گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کند.

حدود یک ماه پیش تعدادی از بالاترین مقام‌های اجرایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان از دیجی‌کالا و مرکز پردازش این شرکت بازدید کردند و از نزدیک با فرایندها آشنا شدند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سال ۱۳۸۵ کار خود را با شعار نقد و بررسی و فروش کالای دیجیتال آغاز کرد ولی اکنون تبدیل به فروشنده‌ی آنلاین کالاهای گوناگون دیجیتال و غیر دیجیتال شده است. هر روز هزاران سفارش از سراسر ایران در دیجی‌کالا ثبت می‌شود و مشتریان در کمترین زمان ممکن و با بهترین خدمات آ‌ن‌ها را دریافت می‌کنند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یکی از بزرگترین کارآفرینان در حوزه‌ی کسب و کار آنلاین است و هم‌اکنون حدود ۲۰۰۰ نفر را به طور مستقیم در استخدام خود دارد.
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Erfan

    تبریک دیجی جون ایشاالله موفقیت هاى بیشتر و بهتر

  2. Avatar عباس شفیعی

    مبارک باشد.
    مهم این است که با پایش دایمی ، این خدمات هر روز بهتر از قبل شود و با بازنگری و نوآوری ، به اهداف بالاتری دست یابید زیرا سلیقه و توقع مشتریان هر روز در حال تحول و افزایش است .

  3. Avatar amir abbas

    خیلی هم عااااااالی … مبارک باشه انشاءالله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه