همکاری دیجی‌کالا و سازندگان دیرین دیرین

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از حواشی به وجود آماده در مورد فروش عروسک‌های خمیری دیرین دیرین توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، جلسه‌ای با حضور طرفین برگزار و تفاهماتی حاصل شد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر فروش عروسک‌های دیرین دیرین بدون اطلاع صاحب حقوقی و حقیقی این برند توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و ایجاد سوتفاهم برای طرفداران این مجموعه، مبنی بر تولید این عروسک‌ها توسط دیجی‌کالا، گفتگویی در لحظات اولیه انتشار این خبرمیان طرفین انجام شد. پس از اینکه برای صاحبان برند دیرین‌دیرین محرز شد که دیجی‌کالا نقشی در تولید این محصول نداشته و حتی از جانب تولیدکننده اطمینان لازم در مورد رعایت مسائل حقوقی لحاظ شده است، فروشگاه دیجی‌کالا ضمن توقف فروش این محصولات، حسن نیت خود نسبت به این اقدام فرهنگی را برای سازندگان خلاق این مجموعه پرطرفدار روشن ساخته و نمایندگان دیجی‌کالا هدف از فروش این کالا را قدمی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از تولید محصول داخلی و برند ایرانی  توسط این فروشگاه بزرگ اینترنتی اعلام کردند.

پس از گفتگو‌ی اولیه، جلسه‌ای جهت بررسی فرصت‌های همکاری  میان طرفین برگزار شد  وتفاهماتی مبنی بر همکاری مشترک در قالب فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری شکل گرفت.

فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا بر خود لازم می‌داند در راستای برندسازی ایرانی و حمایت از محصول داخلی، امکانات و فضای لازم را در اختیار تولیدکنندگان محصولات با کیفیت ایرانی قرار داده ودر این راستا از هیچ کوششی دریغ نکند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه