راننده‌های F1 فراری، این بار سوار بر آلفارومئو ۵۰۵ اسب‌بخاری

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از علاقمندان ورزش‌های اتومبیل‌رانی باشید، احتمالا سباستین فتل و کیمی رایکنن، دو راننده‌ی تیم فراری را تا امروز فقط سوار بر ماشین‌های فرمول یک‌ دیده‌اید. حال این بار قرار است کلیپی از رانندگی آن‌ها با یکی از مدل‌های هیجان‌انگیز آلفارومئو به نام جولیا را ببینید. در ادامه با ما همراه باشید.

سباستین فتل، کیمی رایکنن و آنتونیو جوویناتزی سه راننده‌ای هستند که در تیزر آلفارومئو جولیا (giulia) در پیست Balocco واقع در ایتالیا حاضر شده‌اند. آلفارومئو جولیا یک خودروی سدان اسپرت است که هم‌چون دیگر محصولات شرکت آلفارومئو از زبان طراحی ویژه بهره می‌برد. کلیدی‌ترین عنصر طراحی خودروهای آلفارومئو، جلوپنجره‌ی مثلثی وارون این شرکت است که حکم امضای طراحی تمام محصولات این شرکت را از دیرباز تا امروز دارد.

این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی مجهز به سیستم پرخوران تویین‌توربو بهره می‌برد که با حجم ۲.۹ لیتر، توانی معادل ۵۰۵ اسب‌بخار تاولید می‌کند. آلفارومئو جولیا یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار دارد که به لطف پیشرانه‌ی توانمند، می‌تواند ظرف ۳.۹ ثانیه از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد! این اتومبیل ایتالیایی توانسته بود سال گذشته با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه در پیست نوربرگرینگ، رکورد پورشه پانامرا توربو را بزند!

جولیا یک خودروی با اصالتی است که تولد آن به سال ۱۹۶۲ میلادی بر می‌گردد. البته این خودرو برای چند دهه غیبت داشت تا سرانجام در سال ۲۰۱۵، نسل جدید آن توسط آلفارومئو معرفی شد. بسیاری محصولات این شرکت ایتالیایی را به عنوان فراری کوچک می‌شناسند.

آیا شما هم از طرفداران آلفارومئو هستید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه