راهنمای خرید ابزارهای نقاشی (رویایت را رسم کن)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تکنیک‌های مختلفی در نقاشی‌کردن وجود دارد که هر نقاش باتوجه به علاقه و ذوق خود در هرکدام از آن‌ها خلاقیت خود را به نمایش می‌گذارد. رنگ و روغن، پاستل، آبرنگ، آکریلیک، گواش و…  ابزارهایی متنوع‌اند که یک نقاش با استفاده از آن‌ها‌ به بهترین شکل، تکنیک خود را اجرا می‌کند. در صفحات پیش ‌رو، مجموعه‌ای از بهترین ابزارهای نقاشی به شما معرفی شده‌است. شما می‌توانید این محصولات را با توجه به تکنیک نقاشی‌تان از رسته‌ی لوازم التحریر دیجی‌کالا تهیه کنید.
Draw_Your_Dream_1_No10

آبرنگ سن‌پترزبورگ مدل Artist

آبرنگ ۱۲ عددی سن‌‌پترزبورگ با رنگ‌دانه‌های خالص و باکیفیت، رنگ‌های بسیار شفاف و درخشانی دارد و نقاشی شما را برای مدت طولانی به شکل اولیه‌ی خود نگه‌‌ می‌دارد.

ماژیک حرفه‌ای فابر کاستل مدل Pitt Artist

ماژیک‌های حرفه‌ای یکی از ابزارهای کاربردی برای طراحان و نقاشان هستند. استفاده از ماژیک ۱۲ رنگ حرفه‌ای مدل Pitt Artist ساخت فابرکاستل که از معتبرترین شرکت‌های این عرصه است، یکی از انتخاب‌های خوبی است که می‌توانید داشته باشید.

Draw_Your_Dream_2_No10

ماژیک رنگ آمیزی میلان مدل Maxi Magic

ماژیک رنگ‌آمیزی میلان مدل Maxi Magic دارای دو سر با قطرهای ضخیم و نازک و نوکی گرد از جنس فیبر است. این ماژیک به شما امکان نقاشی کردن روی سطوحی مثل کاغذ و پارچه را می‌دهد.

قلم موی هابیکو مدل ۱۴۰E

قلم‌موهای طبیعی به‌دلیل اینکه از موی حیوانات ساخته‌شده‌اند، از بهترین انواع قلم‌موها هستند. قلم‌موی آبرنگ هابیکو از موی سمور تهیه‌شده است و  جذب آب بسیار بالایی دارد.

رنگ اکریلیک پارچه دکولا

رنگ اکریلیک پارچه دکولا با حجم ۵۰ میلی‌لیتر سریع خشک‌ می‌شود و مقاومت بالایی در برابر نور و کم‌رنگ شدن دارد. رنگ اکریلیک پارچه دکولا با تنوع رنگی زیاد، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

Draw_Your_Dream_3_No10

ماژیک حرفه‌ای ۲۴ رنگ لیرا مدل Aqua Brush Duo

ماژیک حرفه‌ای ۲۴ رنگ لیرا به دلیل داشتن نوک گرد و مقاوم، قابلیت ترسیم خطوط نازک و طراحی‌های جزئی را دارد و یک ابزار مناسب برای هنرمندان، طراحان و نقاشان است.

بلوک آبرنگ ژاپیکو مدل Bockingford

علاوه بر ابزار نقاشی یک بوم یا دفتر مناسب برای یک طراح یا نقاش دارای اهمیت است. با دفتر  بلوک آبرنگ ژاپکو مدل Bickingford   می‌توانید مجموعه آثار خود را به یادگار بگذارید.

پاستل گچی ۴۸ رنگ سونت مدل Artists Soft

با پاستل گچی ۴۸ رنگ سونت می‌توانید تکنیک زیبای گچ و پاستل در نقاشی را به‌خوبی اجرا کنید. این پاستل بر اساس میزان مقاومت در برابر نور و کم‌رنگ شدن، دارای درجه‌بندی به شکل ستاره است.

Draw_Your_Dream_4_No10

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه