راهنمای خرید لوازم حمام کودک (امن و لذت‌بخش)

۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

‌حمام‌ و بهداشت کودک از حساس‌ترین کارهایی است که باید به بهترین و ایمن‌ترین شکل صورت گیرد؛ دغدغه‌ی همیشگی اغلب والدین، فراهم‌کردن بهترین امکانات برای رفاه و آسایش فرزندان‌شان است. می دانید که  در ماه‌های ابتدایی تولد، کودکان آسیب‌پذیرترند و باید تمام تلاش  خود را برای ایمنی و سلامت کودک به کار ببندید. در این میان بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارد که بهتر است به آن‌ها توجه کنید. مکانی که در آن کودک را حمام می‌کنید، شوینده‌هایی که به کار می‌برید، نحوه‌ی حمام کردن و مسائلی ازاین‌دست، همگی در ایجاد یک تجربه‌ی امن و لذت‌بخش برای حمام‌کردن کودک اهمیت دارند. در صفحات پیش‌رو  می‌توانید وسایلی هم‌چون وان، شامپو، اسفنج و جدیدترین ست سیسمونی کودک و نوزاد را که لازمه‌ی یک حمام ایمن، بهداشتی و پر آرامش برای نوزاد و کودک نوپای شما است، مشاهده کنید و آن‌ها را  از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا سفارش دهید.

 

Baby_Bath_no9_1

شامپو بچه‌ی فیروز با عصاره‌ آلوئه‌ورا

سوزش چشم‌، یکی از مشکلات کودکان در حمام است. شامپو بچه‌ی فیروز با خاصیت ضدسوزش چشم، این مشکل را برطرف کرده است. این شامپو‌ی روزانه با خاصیت ترمیم ساقه‌ی مو، برای نوزادان و کودکانی که موهای معمولی یا نازک دارند، قابل استفاده است.

شامپو بچه‌ی فیروز

شامپو بچه‌ی بدون عصاره‌ی فیروز با PHخنثی از سوزش چشم‌های نوزادان و کودکان جلوگیری می‌کند.هم‌چنین، این شامپو‌ی روزانه به حالت‌پذیری و جلوگیری از وز شدن موی نوزاد و کودک شما کمک می‌کند.

اسفنج حمام چیکو Baby Moments

نوزادان در مقایسه با بزرگ‌سالان، پوست حساس‌تری دارند. بنابراین هنگام حمام کردن کودکان و نوزادان، باید از وسایل مخصوص حمام کودک استفاده کنید. اسفنج حمام چیکو، بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و برای پوست‌های حساس نوزادان گزینه‌ی بسیار مناسبی است. وزن بسیار سبک این اسفنج استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

‌ ‌ ‌

Baby_Bath_no9_2

وان حمام کودک

وان حمام «سامر» مدل «۱۸۸۷۳» نه تنها حمام‌کردن کودک‌تان را برای شما آسان می‌کند، بلکه حمام کردن را برای نوپای دلبندتان به یک تجربه‌ی لذت‌بخش تبدیل می‌کند. این مدل مجهز به سیستم جکوزی است که آب را با فشارملایم وارد وان می‌کند و با تولید حباب و لرزه‌ی خفیف باعث می‌شود نوزادتان درون وان احساس آرامش کند. دو جداره بودن لایه‌ی دیواره‌ی وان هم به حفظ دمای آب و گرم ‌نگه‌داشتن آن کمک می‌کند.

وان فرست یرز توری دار

اگر فضای حمام‌تان کوچک است، می‌توانید از بدو تولد تا رسیدن به وزن ۴/۱۱ کیلوگرم  از  وان «فرست یرز» مدل «توری دار» استفاده کنید. این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته‌شده است و می‌شود آن را در سینک‌های یک و دو قسمتی قرار داد. وان فرست یرز با بالشتک‌های اسفنجی و ضد کپک، بهداشت کودک‌تان را هنگام حمام کردن به میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

وان پایه‌دار بون

وان پایه‌دار «بون» مدل  «B614» طراحی ساده و درعین‌حال کاربردی دارد و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته ‌شده است. می‌توانید وان پایه‌دار «بون» مدل  «B614» را به حالتی شبیه به گهواره در بیاورید  تا وقتی نوزادتان را داخل آن می‌گذارید، بتواند سر خود را بالای آب نگه دارد. این امکان وجود دارد که آب داخل وان را کاملا تخلیه کنید تا حمام کردن کودک‌تان آسان‌تر شود.

‌ ‌ ‌

Baby_Bath_no9_3

اسباب بازی آموزشی تامی

بازی کردن در حمام، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای کودکان است. اسباب‌بازی آموزشی «تامی» مدل «دستگاه فوم سازی» با طراحی زیبا و کاربری بسیار آسان، یک اسباب‌بازی‌ دوست‌داشتنی برای کودکان در حمام است. با ریختن شامپو در مخروط بالای اسباب‌بازی و چرخاندن اهرم کناری‌اش، مخروط‌ها پر از کف می‌شوند و ظاهری شبیه بستنی پیدا می‌کنند.

عروسک حمام تامی

پخش موسیقی هنگام حمام کردن، می‌تواند لذت و آرامش بیشتری برای کودک‌تان به ارمغان بیاورد. عروسک حمام تامی مدل Swim And Sing Turtle با شکل یک لاک‌پشت دوست‌داشتی یک گزینه‌ی سرگرم‌کننده برای کودک‌تان در حمام است.  با فشردن تاج روی سر این لاک‌پشت، بیرون آب موزیک کودکانه‌ی «ماما» پخش می‌شود. اما وقتی لاک‌پشت زیر آب می‌رود صدای لاک‌پشت با (Gloup Gloup) پخش می‌شود.

‌ ‌ ‌

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه