راهنمای چیدمان اتاق نشیمن (آرامش در حضور دیگران)

۲۴ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

آرامش در حضور دیگران

اتاق نشیمن خانه‌تان را با محصولات دیجی‌کالا بچینید

برای تماشای تلویزیون، مطالعه‌ی کتاب، استراحت کردن در خانه و حتی دورهمی‌های دوستانه و صمیمانه؛ بهترین قسمت خانه، ‌اتاق نشیمن است؛ اتاقی که آرامش، راحتی و زیبایی را کنار هم داشته باشد. برای داشتن چنین اتاق نشیمنی، انتخاب و چیدمان صحیح اشیا موضوع مهمی است. در این انتخاب و چیدمان هماهنگی کالا‌های این اتاق از نظر طراحی، رنگ و حتی جنس اهمیت پیدا می‌کند.در صفحات پیش‌رو می‌توانید پیشنهاد‌های دیجی‌کالا را برای چیدمان یک اتاق نشیمن دوست‌داشتنی ببینید. کالاهایی که می‌توانید با کم‌ترین زحمت انتخاب و از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا تهیه کنید.

Home_no9_1

پرده لیندر Sri Lanka

آویزان کردن یک پرده به شما این امکان را می‌دهد که نور اتاق نشیمن‌تان را با کمک نور طبیعی هم تنظیم کنید. اگر نقش و جنس پرده را هم با وسایل دیگر اتاق هماهنگ کنید،‌پرده بخشی از دکور اتاق‌ است. اگر دنبال یک پرده‌ی زیبا با کیفیت بالا هستید، پرده‌ی «لیندر» (Linder) مدل Sri Lanka بهترین گزینه برای شماست. این پرده با جنس مخمل از عبور نور جلوگیری می‌کند. لیندر Sri Lanka نیاز به دوختن ندارد و آماده‌ی نصب است.

‌ ‌ ‌

Home_no9_2

بین‌بگ سیتینگ بول

اگر دنبال یک نشیمن‌گاه مناسب هستید تا زمان بازی‌کردن با کنسول‌ها، تماشای تلویزیون یا استراحت‌های کوتاه‌مدت روی آن بنشینید؛ بین‌بگ «سیتینگ بول» مدل «Chill Seat » گزینه‌ی مناسبی است. این نشیمن تنوع رنگ زیادی دارد. هم‌چنین فضای پشت گردن را پر می‌کند و زمان نشستن روی آن‌ احساس راحتی خواهید کرد. بین‌بگ سیتینگ بول با جنس نرم و مقاومش این راحتی را دوچندان می‌کند.

‌ ‌ ‌

Home_no9_3

کوسن پرووال

در یک اتاق نشیمن،‌کوسن‌ها می‌توانند دو نقش را هم زمان بازی کنند. هم به عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق،‌فضا را زیبا می‌کنند و هم با جنس نرم و لطیف خود می‌شود. زمان نشستن روی مبل یا لم دادن روی زمین، به آن‌ها تکیه کرد. کوسن پرووال مدل CV304 این راحتی و زیبایی را با هم دارد. این محصول از مخمل ضدحساسیت ساخته شده و با طرح سنتی خوش‌رنگ و لعابش، می‌تواند زیبایی اتاق نشیمن شما را دو‌چندان کند.

کوسن کارگاه «عدد»

اگر دوست دارید میان وسایل اتاق نشیمنی که دکوراسیون اسپرت دارد، کوسنی با نقش مدرن به چشم بیاید،‌ کوسن کارگاه «عدد» با طرح «ماهی» گزینه‌ی زیبا و با‌کیفیتی است. این کوسن با پارچه صد‌در‌صد نخ پنبه هیچ حساسیتی روی پوست‌تان ایجاد نمی‌کند. طرح ماهی که با چاپ سیلک روی کوسن نقش بسته، آن را به یک کوسن خاص تبدیل کرده است.

‌ ‌

Home_no9_4

پرده لیندر Marble

«لیندر» مدل Marble، یک پرده با طرح کلاسیک از جنس پلی‌استر ‌است. این مدل از عبور نور به‌ طور کامل جلوگیری می‌کند و قابل شست‌وشوست. حلقه‌های پانچ شده در قسمت بالایی پرده‌ی لیندر Marble این امکان را می‌دهد که بلافاصله بعد از خرید آن را نصب کنید.

یک صندلی جمع و جور که در عین راحتی، ظاهر زیبایی هم داشته باشد و بر اثر استفاده دائم زود مستهلک نشود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق نشیمن است. مبل پارچه‌ای «آرتمن» مدل « Black BNK » از جنس پارچه‌ی مقاوم ساخته‌ شده و ابعاد کوچکی دارد که در اتاق نشیمن با فضای محدود به کار می‌آید. این پاف یک ضربه‌گیر در پایه دارد که از سرخوردن آن جلوگیری می‌کند. پاف آرتمن از دو قسمت جداگانه پایه‌ و نشیمن تشکیل‌شده است.

‌ ‌

Home_no9_5

پاف پارچه‌ای آرتمن (کوتاه)

یک صندلی جمع و جور که در عین راحتی، ظاهر زیبایی هم داشته باشد و بر اثر استفاده دائم زود مستهلک نشود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق نشیمن است. مبل پارچه‌ای «آرتمن» مدل « Black BNK » از جنس پارچه‌ی مقاوم ساخته‌ شده و ابعاد کوچکی دارد که در اتاق نشیمن با  فضای محدود به کار می‌آید. این پاف یک ضربه‌گیر در پایه دارد که از سرخوردن آن جلوگیری می‌کند. پاف آرتمن از دو قسمت جداگانه پایه‌ و نشیمن تشکیل‌شده است.

پاف پارچه‌ ای آرتمن (بلند)

مبل پارچه‌ای «آرتمن» مدل «Black BNB» ارتفاع نسبتا بلند‌تری در مقایسه با مدل BNK دارد. این ارتفاع باعث می‌شود بتوانید از این پاف که پارچه‌‌‌ای نرم در قسمت نشیمن‌گاه دارد،‌به عنوان صندلی میهمان در اتاق نشیمن استفاده کنید. مدل BNB همراه با سادگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. پایه‌ی این مبل پارچه‌ای برای جلوگیری از سر خوردن، ضربه‌گیر دارد.

‌ ‌ ‌

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه